شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۷۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
شهرداری منطقه 2 به استقبال مهر رفت
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران گفت: هرگونه حفاری در سطح منطقه 2 تهران به منظور تسهیل در آمد و شد شهروندان در روز بازگشایی مدارس ممنوع است

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2  تهران، "ایرج ولی نژاد" با اعلام این خبر افزود: نواحی منطقه 2 تهران موظفند حداکثر تا تاریخ 24/6/92 نسبت به ترسیم نوار های حفاری به نحو احسن اقدام کرده و مجوز حفاری در این بازه زمانی صادر نکنند.
وی تاکید کرد: جهت ایمن سازی مسیر های تردد دانش آموزان نیز مقرر شده است  مسیر های طلائی شناسایی و به شهردار مدرسه ابلاغ گردیده تا حادثه ای برای دانش آموزان عزیز بروز نکند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران افزود: همچنین در خصوص اجرای خط کشی معابر و احتیاط و نصب تابلو های لازم و نصب نرده و جان پناه ایمنی در خصوص ایمن سازی مقابل مدارس اقدام شده است.
به گفته ولی نژاد جلسات ستاد استقبال از مهر در منطقه دو تهران به طور منظم برگزار و مقرر شده این جلسه طی 10 روز آینده مجداداً برگزار شده و نواحی و معاونت ها اقدامات صورت گرفته در باره طرح استقبال از مهررا به صورت مصور جهت ارائه در جلسه بعدی آماده و همراه داشته باشند و نواحی می بایست طی دستور العمل ابلاغی تمامی موارد را اجرا کنند.

نظر شما