دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۷۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: داشتن گرین کارت جرم تلقی نمی شود اما زیبنده مقامات مسئول جمهوری اسلامی ایران نیست که این کارت را داشته باشند.
به گزارش شهر، سیدمرتضی حسینی گفت: در دنیا زمانی که شخصی گرین کارت دریافت می کند، به این معنی است که این افراد وابستگی فکری به آمریکا دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: سران نظام جمهوری اسلامی ایران شعار ضد آمریکا و ضد استکبار می دهند و اگر گرین کارت داشته باشند نوعی تناقض را به نمایش می گذارد که اگر باور جدی به آن شعارها دارند چرا باید دارای این کارت برای تردد به این کشور باشند.

حسینی با بیان این که این تناقض رفتاری و فکری بهانه ای برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران می شود، گفت:این تناقض رفتاری ابزاری برای کسانی که مخالف ما هستند می شود و بدون شک وهابیت از این بهانه برای تبلیغ علیه کل تفکرات ضد آمریکایی جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.

وی ادامه داد: این تناقض های رفتاری سندی برای تخریب نظامی جمهوری اسلامی ایران می شود که مطرح می کنند اگر به راستی پایه های ایدئولوژیک جمهوری اسلامی مخالفت با آمریکا به دلیل رویکرد های ضد اسلامی و امپریالیستی است، چرا مقامات مسئول این کشور مجوز ورود و تردد به این کشور را دارند.

حسینی خواستار حفاظت عملی و رفتاری از اندیشه های جمهوری اسلامی ایران شد و گفت: کسانی که در دنیا پرچم ضد استکباری و ضد استعماری دارند باید در عمل و رفتار نیز در پی تثبیت و نمایش این باور  و رویکرد باشند چرا که در غیر این صورت اصل تفکر را زیر سوال می برند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: اگرچه قوه قضاییه این مسئله را به طور صرف و به اکتفا به داشتن آن جرم تلقی نمی کند اما وظیفه همه ما صیانت از باورهای انقلاب در رفتار و عمل است و از این حیث داشتن گرین کارت زیبنده مقامات مسئول جمهوری اسلامی ایران نیست./
نظر شما