شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
فیلم «دهلیز» اولین ساخته بهروز شعیبی با موضوع اجتماعی پس از 45 روز به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست و فیلم «پل چوبی» مهدی کرم‌پور نیز پس از گذشت ۱۷ روز و بدون داشتن سینما آزادی، توانست به فروش ۷۰۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یابد.

به گزارش شهر، فیلم سینمایی «دهلیز» ساخته بهروز شعیبی توانست پس از ۴۵ روز نمایش در تهران به فروش ۸۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲۵۰ میلیون تومانی نایل و در نهایت به فروش یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید.

در فیلم «دهلیز» بازیگرانی چون رضا عطاران، هانیه توسلی به ایفای نقش های اصلی پرداختند این فیلم توانست مورد توجه هیئت داوران قرار گیرد.

همچنین فیلم سینمایی «پل چوبی» که در جشنواره سی ام فیلم فجر فجر به نمایش درآمد، جزء فیلم های تحریمی حوزه هنری به شمار می آید. این فیلم نتوانست سینماهای حوزه هنری در تهران از جمله پردیس آزادی را در اختیار گیرد و در شهرستان ها نیز سینماهای حوزه به فیلم «پل چوبی» داده نشد. با این شرایط فیلم توانست پس از ۱۷ روز نمایش در تهران به فروش ۴۵۰ میلیون تومانی و در شهرستان های به فروش ۲۵۰ میلیون تومان دست یابد.

کرم پور در تازه ترین اثر خود از حضور بازیگران مطرح سینما ایران از جمله بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، مهران مدیری، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی و برزو ارجمندبهره برده است.

در خلاصه داستان «پل چوبی» آمده است: «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی تهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران، محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن. اینجا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به جامانده در قلب شهری پرهیاهو و محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.


برچسب ها: دهلیز ، پل چوبی ، فروش
نظر شما