يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۶۷۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰
همزمان با نخستین روز مهر زنگ بازیافت در 3 مدرسه منتخب منطقه 19 به صدا در می آید.
به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این اقدام با هماهنگی اداره بازیافت منطقه برای ارائه آموزشهای لازم درخصوص بازیافت و تفکیک پسماندها به دانش آموزان صورت می گیرد و در حین آموزش بسته های ویژه نیز بین آنها توزیع می شود. 
به گفته وی همزمان با جشن شکوفه ها نیز برنامه های آموزشی بازیافت برای کلاس اولی ها در نظرگرفته شده است که با توزیع بروشور و اهدای جوایز همراه خواهد بود. 
فتح الهی افزود: برای تشویق دانش آموزان به موضوع بازیافت کتب سالهای گذشته آنها جمع آوری و در مقابل اقلام آموزشی هدیه داده می شود. 
وی به بحث انتخاب همیار بازیافت اشاره کرد و گفت: امسال فعال سازی تشکل های دانش آموزی در 10 مدرسه منطقه اجرا می شود تا با مشارکت دانش آموزان علاقه مند به مشارکت به عنوان همیار بازیافت بحث آموزش درخصوص تفکیک پسماندها با سهولت بیشتری انجام شود. 
فتح الهی با اشاره به ارائه خدمات بازیافتی به مدارس منطقه گفت: در این راستا کار توزیع 4500 کیسه بین  مدارس و نیز توزیع مخازن و کارتن پلاست در حال انجام است.
شهردار منطقه ادامه داد: استقرار کلبه های بازیافت در مدارس، ارائه آموزشهای شهروندی در غرفه های بازیافت و پیش بینی برنامه های آموزشی برای جشن روز جهانی کودک از دیگر اقدامات اجرایی اداره بازیافت این منطقه به مناسبت ماه مهر است.
نظر شما