شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۷۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 گفت : با توجه به اتمام عمليات اجرايي تکمیل مسير موقت از داخل مجموعه فرودگاه و پدافند هوايي و اتمام مقاوم سازی پلهای موقت روی رودخانه کن مسیر انحرافی شرق به غرب بزرگراه فتح بازگشایی مجدد شد .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر سلمانی با اعلام این خبر افزود : در مسیر جایگزین و احداثی توسط شهرداري منطقه 21 تغييرات ترافيكي انجام شد و این پل در هر دو مسير رفت و برگشت ( شرق به غرب و غرب به شرق) براي عبور بار ترافيكي تا زمان احداث كامل پل رودخانه كن ، مورد بهره برداري مجدد قرار گرفت .

وی در خصوص  ترافيك مسير شرق به غرب كه طی مدت یک ماه گذشته از پل شمالي فتح  عبور مي كرد نیز اظهار داشت : با استفاده ازكندرو شرق به غرب بزگراه فتح و با راستگرد به خيابان فتح 27 وارد مسير جديدالاحداث شده و بعد از طي 3 كيلومتر وارد كندرو  فتح شده و سپس به سمت غرب ادامه مسير مي دهند .

 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 همچنین در ادامه در خصوص مسير غرب به شرق نیز بیان داشت : با هدايت ترافيك در ابتداي محل انسداد پل كن به خط شمالي انحراف و در شرق پل مجددا به سمت خط جنوب هدايت و مسير غرب به شرق فتح به سمت بزگراه آيت ا.. سعيدي - آذري و ميدان آذري ادامه مسير خواهد داد .

وی در پایان تصریح کرد : همزمان عملیات احداث پل اصلی بر روی رودخانه کن که در اثر سیلاب سال گذشته تخریب شده بود شروع شده است .

نظر شما