يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۶۷۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
شهردار منطقه 19 از اجرای طرح های بهسازی سیستم جمع آوری آبهای سطحی با هدف تأمین بهداشت عمومی محیط زیست شهری خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی رسیدگی منظم به مجاری جمع آوری آبهای سطحی و بهبود مستمر سیستم را از کارهای اجرایی مهم شهرداری خواند و افزود: در همین راستا پروژه های متعددی در رابطه با مجاری جمع آوری آبهای سطحی به اجرا درآمده که برخی از آنها به اتمام رسیده و پروژه های باقیمانده نیز از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.
وی به پروژه های اجرا شده دراین زمینه اشاره و تصریح کرد: به منظور افزایش ظرفیت هدایت آبهای سطحی عبدل آباد، کانال خیابان سعادتی به طول 450 متر احداث شد. ضمن اینکه به منظور دسترسی به لایروبی کانال و تأمین بهداشت عمومی 56 دریچه کامپوزیت روی کانال نصب شده است.
فتح الهی احداث کانال زیرزمینی 400 متری در خیابان میثاق شمالی را از دیگر پروژه های به اتمام رسیده مجاری آبهای سطحی اعلام کرد و افزود: این کانال با هدف افزایش ظرفیت هدایت آبهای سطحی خیابانهای میعاد و میثاق شمالی به سمت کانال خیابان دانشگاه اجرا شده است.
همچنین مرمت و بازسازی 250 متر کانال خیابان لطیفی (تقاطع بهار به سمت پل لطیفی) برای افزایش ظرفیت هدایت آب کانال حاشیه تندگویان به منظور رفع آبگرفتگی از دیگر پروژه های به اتمام رسیده است.
شهردار منطقه ادامه داد: مرمت و بازسازی کانال بلوار بخشنده به طول 300 متر نیز برای افزایش ظرفیت هدایت آبهای کانال بهشتی در دست اجرا و از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است.
نظر شما