دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۷۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
نمایشگاه دومین جشنواره تسنیم در بخش خلاقیت های هنری و ابتکارات جامعه محور، از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی ، در نواحی منطقه 21،دوم مهرماه، آغاز به کار می کند.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، کاظم کمالی نسب، معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت : در این نمایشگاه که در راستای جشنواره تسنیم در ناحیه یک و دو برگزار می شود ، آثار هنری جشنواره های بهترین ها از دوریختنی ها ، عکس و خوشنویسی کوثر ، به نمایش در می آید .

وی افزود : نمایش دستاوردهای بانوان ، در قالب پروژه های کوچک محلی در پنج محور ، توانمندسازی ، سبک زندگی اسلامی ایرانی ، نهاد خانواده ، ایثار و یکدلی و مشارکت های اجتماعی ، از بخش های دیگر این نمایشگاه خواهد بود .

کمالی نسب اظهار داشت : برنامه های جانبی نمایشگاه شامل غرفه عرضه دستاوردهای کانون های بانوان ، برگزاری جشنواره غذا ، تهیه طومار یادگار " برای تسنیم می نویسم " ، عضو گیری کانون های نه گانه خانه تسنیم و ... می شود .

وی در خصوص زمان و مکارن برگزاری نمایشگاه گفت : در روز های دوم ، سوم و چهارم مهرماه سرای محله یاس و روزهای هفتم ، هشتم و نهم مهر ماه سرای محله آزادی ، از ساعت 10 الی 16 پذیرای علاقه مندان خواهند بود .

معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان به برگزاری اختتامیه جشنواره تسنیم اشاره کرد و گفت : در اختتامیه این جشنواره که در دهه سوم مهرماه برگزار می شود ، ضمن اعلام آثار برتر در بخش هنری و ابتکارات جامعه محور ، از نفرات برتر نیز تقدیر بعمل خواهد آمد .

قابل ذکر است ؛ سرای محله یاس در تهرانسر غربی ، انتهای خیابان رجایی جنوبی ، بعد از فروشگاه رفاه ، روبروی بوستان لاله و سرای محله آزادی ، کیلومتر 5 بزرگراه شهید لشگری ، شهرک آزادی ، بلوار امام خمینی (ره) ، واقع شده است .

نظر شما