يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۶۷۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
در راستای شکل گیری یکی از پروژه های جشنواره تسنیم در منطقه 22؛
کانون هنرمندان خانه تسنیم زیبا دشت بالا با مشارکت اداره امور بانوان و اداره بازیافت شهرداری منطقه 22، طی طرحی نمادین، 5 هزار کیسه خرید تهیه شده از بنرها و پلاکاردهای مستعمل را به شهروندان منطقه اهدا می کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « این طرح یکی از پروژه های جشنواره تسنیم با محوریت توانمند سازی بانوان است که برای اولین بار در منطقه 22 به اجرا در می آید. تهیه کیسه های خرید از بنرها و پلاکاردهای مستعمل منطقه با جمع آوری آنها از سطح منطقه از یک ماه پیش آغاز شد و طی این طرح، 10 نفر از زنان سرپرست خانوار و بانوان نیازمند، شروع به دوخت آنها کردند. »

وی افزود: « این پروژه بصورت پایلوت در منطقه 22 اجرا شده و شهرداری منطقه در صورت فراهم شدن شرایط برای دوخت کیسه های خرید از مواد مستعمل و توزیع آنها در میان شهروندان تهرانی آمادگی خود را اعلام می کند. یک هزار کیسه خرید آماده شده ساعت 16 بعد از ظهر امروز دوم مهر ماه در بازار تره بار محله زیبادشت بالا به نشانی: میدان المپیک، سه راه زیبادشت بالا، جنب شهروند المپیک به مراجعه کنندگان به این بازار تره بار اهدا خواهد شد. »

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما