چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۶۷۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور خبر داد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت هفتمین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و گفت: در آبان ماه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به ۷۳۰ هزار بازنشسته پرداخت می‌شود.

به گزارش شهر ایراندخت عطاریان در حاشیه مراسم تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس که صبح امروز در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران و با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از بسیجیان صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد اظهار داشت: به زودی خبرهای خوشی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازنشستگان کشوری اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری بنا دارد با همکاری دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری (مهر 86 تا مهر 87) پرداخت کند.

عطاریان خاطرنشان کرد: در مرحله هفتم مبلغ 200 هزار تومان به 730 هزار بازنشسته پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه در خصوص اجرای بیمه طلایی بازنشستگان کشوری گفت: سال گذشته بیمه طلایی مخصوص بازنشستگان اجرا شد که امسال با حمایت دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افراد تحت تکفل بازنشستگی نیز تحت پوشش بیمه طلایی قرار گرفتند.

وی افزود: امسال 570 میلیارد تومان برای اجرای بیمه طلایی به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها از سوی دولت پیش‌بینی شده است به طوری که 2 میلیون و 500 هزار نفر از بازنشستگان به همراه خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

عطاریان تصریح کرد: بازنشستگان کشوری می‌توانند بدون سقف هزینه با مراجعه به 540 بیمارستان و مرکز درمانی از خدمات پیش‌بینی شده در بخش بیمه طلایی استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: بیمه طلایی به گونه‌ای طراحی شده است که بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها از هنگام بستری شدن می‌توانند از خدمات در نظر گرفته شده در این بیمه بهره‌مند شوند ضمن اینکه تمامی هزینه‌های بیماران خاص و بیمه طلایی رایگان است.


نظر شما