دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۷۸۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
دومین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان نقاش ایران از 12 مهر ماه در نگارخانه لاله با ارائه 270 اثر نقاشی، طراحی، فتوآرت و چاپ دستی متعلق به 112 هنرمند منتخب از 7 دهه برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه با هدف تقویت بنیان های هنری شهر، ترویج فرهنگ تبادل آثار هنری و رونق اقتصاد هنر با فراهم کردن بستری برای حضور آثار هنری گرانبها با قیمت های مقرون به صرفه در فضای زندگی شهروندان، برنامه ریزی شده است.

در این نمایشگاه که ساعت 16 روز جمعه 12 مهر ماه افتتاح می شود، آثار هنرمندانی چون حسین محجوبی، رضا بانگیز، صادق تبریزی، محمد ابراهیم جعفری، مهدی حسینی، حسینعلی ذابحی، همایون سلیمی، مینا نوری، ثمیلا امیر ابراهیمی، فرشته غازی راد، بهزاد شیشه گران، حمید پازوکی، نیلوفر قادری نژاد، آنه محمد تاتاری، معصومه مظفری، رضا خدادادی، احمد وکیلی، جمشید حقیقت شناس، رزیتا شرف جهان، مینا غازیانی، همایون ثابتی مطلق، رضا هدایت، رضا افسری، بهنام کامرانی، داریوش حسینی، احمد مرشدلو، وحید چمانی، علیرضا آدم بکان، نگار فرجیانی، مرتضی زاهدی، حامد صحیحی و سمیرا اسکندرفر ارائه خواهد شد.

ایجاد بازار یکسان و مشترک برای آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان در کنار هم از جمله ویژگی های این نمایشگاه است و تعیین بهای آثار آن نیز بر اساس نگاهی فرهنگی بوده تا اقشار مختلف جامعه بتوانند با درآمدی متوسط هم بتوانند از این آثار بهره مند شوند. قیمت ها از بین یک میلیون و 500 هزار ریال تا 6 میلیون ریال تعیین شده و ابعاد بزرگترین اثر 50 در 50 سانتی متر است.

نگارخانه لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله واقع است.


نظر شما