شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۳
کد خبر: ۶۷۸۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
بیژن امکانیان با تاکید بر آماده نمایش شدن فیلم مسعود نوابی گفت هنوز تصمیم نگرفته ایم «متل قو» را در جشنواره اکران کنیم.

به گزارش شهر، با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «متل قو» آخرین ساخته مسعود نوابی که داستانی اجتماعی و امروزی دارد ،فیلم آماده نمایش شد.

بیژن امکانیان در گفت و گو گفت: فیلم مراحل پایانی فنی را طی کرده و اکنون منتظر پروانه نمایش هستیم.

امکانیان درباره تصمیم برای اکران فیلم گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ایم که آن را در جشنواره اکران کنیم یا زودتر و امیدوارم بتوانیم تصمیمی مناسب بگیریم که فیلم بتواند در اکران موفق باشد.

امکانیان تصریح کرد: ما پیش از این برای ساخت فیلمی با عنوان «مسافری از دور دست »که سناریو آن از روی ابله داستایوفسکی نوشته شده بود اقدام کردیم اما موفق به دریافت پروانه ساخت نشدیم وتصمیم گرفتیم فیلم سینمایی «متل قو» را بسازیم که همین گونه هم شد و با همکاری گروه فیلم را با شرایط خوبی ساختیم و امیدوارم مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند و از آن خوششان بیاید.

فیلم سینمایی «متل قو» بعد از سی جلسه فیلمبرداری در لوکیشن‌هایی واقع در شهرهای تهران، سلمانشهر، نمک‌آبرود، چالوس و نوشهر جلوی دوربین رفت تا فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم مسعود نوابی به انتها برسد.

در خلاصه داستان «متل قو» آمده است: همه فکر می‌کنند امید و سایه برای هم آفریده شده‌اند اما تنها نقطه‌ی مشترک آن‌ها تنفر از ازدواج و مسئولیت بچه‌دار شدن است...‏‏

دانیال عبادی، تینا آخوندتبار، مجید حاجی‌زاده و سولماز حصاری نقش‌های اصلی «متل قو» را بازی می کنند. جواد یحیوی، کیانوش گرامی، میرطاهر مظلومی، میثم رازفر، مهروز ناصرشریف، فرخنده فرمانی‌زاده، مهشید قاسمی، رضا برزگر، اشکان متقیان و با حضور: مونا فرجاد دیگر نقش های این فیلم را بر عهده دارند. کودکان خردسال: امیرحسین خوبکار، پارسا جغتایی نیز در این پروژه جلو دوربین نوابی قرار گرفتند.

در خلاصه داستان «متل قو» آمده است: همه فکر می‌کنند امید و سایه برای هم آفریده شده‌اند اما تنها نقطه‌ی مشترک آن‌ها تنفر از ازدواج و مسئولیت بچه‌دار شدن است...‏‏

«کلاهی برای باران» جزء آخرین ساخته های نوابی به شمار می آید و او سازنده سریال‌هایی چون «دردسر والدین»، «گمشده» و «آهوی ماه نهم» بوده است.

عوامل اصلی «متل قو» عبارتند از :

کارگردان: مسعود نوابی، فیلم‌نامه: علیرضا معتمدی، مدیر فیلم‌برداری: مرتضی پورصمدی، طراح صحنه‌‌ولباس: شهرام قدیری‌فر، تدوین: نازنین مفخم، آهنگ‌ساز: محمدمهدی گورنگی، صدابردار: محمد امامی، طراح چهره‌پردازی: مسعود عربی، مدیرتولید: وحید مرادی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: نیما طباطبایی، عکاس: اکبر اصفهانی، فیلم پشت‌صحنه و مشاور رسانه‌ای: دنیا راد. سرمایه‌گذار: حمیدرضا سعیدپور. مجری طرح: نیکان فیلم. تهیه کننده: بیژن امکانیان.‏


نظر شما