چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۷۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 ازبرگزاری کلاس‌های آموزش رایگان پرورش و نگهداری گل و گیاه در مراکز آزادگان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، رمضانخانی با اعلام این مطلب افزود: مرکز آموزش های مردمی و توسعه فضای سبز منطقه  دوره کلاسهای آموزشی رایگان گل و گیاه را با هدف پرورش و نگهداری  گل و گیاه برگزار می کند. 

 
وی با اشاره به اینکه کلینیک گل و گیاه منطقه برای تشویق و ترغیب شهروندان به حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز، کلاس های آموزشی خود را از 7 مهرماه آغاز کرده است و تا 18 اردیبهشت ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: این کلاسها همه روزه به جز جمعه ها از ساعت 10 در مراکز آموزش گل و گیاه برگزار می شود.
 
رئیس اداره فضای سبز منطقه 7 با اشاره به دوره های آموزشی این مرکز تاکید کرد: یکی از دوره های کلینیک مرکز گل و گیاه آزادگان که قطعا مورد توجه شهروندان قرار خواهد گرفت دوره تهیه گلدان با بطری های بازیافتی است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دورهها اصلاح الگوی مصرف در این منطقه است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه در رابطه با ابداعات مطرح بوده و اولین عامل اصلی در آن به شمار می رود موضوع خلاقیت و اینکه ذهن خلاق همواره به دنبال تولید است، اما گاهی این تولید از وسایل کاملا بازیافتی و به تعبیری دیگر غیرقابل استفاده است.

به گفته رمضانخانی، دوره های این کلاسها شامل آموزش هرس درخت و درختچه، آموزش سبزیکاری، آموزش پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی، تهیه ورمی کمپوست، آموزش تکثیر و هرس گل رز، کاشت و نگهداری و پرورش گل پیازی، نگهداری و پرورش بنفشه آفریقایی، پرورش و نگهداری گلهای فصلی و آلوئه ورا، شناسایی آفات و بیماریها و ساخت تراریوم است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
کیوانی
|
UNITED STATES
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
لطفا از نحوه ثبت نام، محل و ساعت تشکیل کلاس اطلاع رسانی کنید.
مدیر پایگاه  ساعت و مراکز آموزشی اعلام و معرفی شده است
نظر شما