شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۷۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
همزمان با اجرای برنامه های متعدد به مناسبت هفته سالمند در منطقه 22؛
بوستان جوانمردان ایران روز سه شنبه 9 مهر 92 با میزبانی از شرکت کنندگان سالمند در همایش پیاده روز، به استقبال هفته سالمندان می رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، اداره سلامت منطقه طی هفته سالمند، برنامه های ویژه ای را برای شهروندان ساکن محدوده شمال غرب تهران بویژه سالمندان تدارک دیده است که همایش بزرگ پیاده روی با حضور دبیران و اعضای کانون سالمندان و دیگر شهروندان در بوستان جوانمردان ایران در تاریخ 9/7/92 از جمله آنهاست. این همایش از ساعت 10صبح تا 12 ظهر با مشارکت ناحیه یک و کمیته جامعه ایمن برگزار خواهد شد.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته سالمندان، برگزاری همایش علمی با موضوع "سالمندان چه می گویند؟" به منظور پاسخ به پرسش ها و بررسی مشکلات سالمندان همراه ویزیت رایگان پزشکی و اندازه گیری قند و فشار خون در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع)، برگزاری همایش علمی با موضوع سلامت روحی ، روانی و بهداشت جسمی سالمندان در سرای محله شریف و برگزاری همایش ویژگیهای دوران سالمندی همجوار با دریاچه شهدای خلیج فارس و ... است .»

به گفته شهردار منطقه 22، ویزیت رایگان پزشکی ویژه سالمندان و برپایی پایگاه های سلامت با هدف اندازه گیری قند و فشار خون، ارائه مشاوره پزشکی، مشاوره روانشناسی و مشاوره تغذیه ، ارسال پیامک به اعضای کانون سالمندان و مسئولان شهرداری منطقه 22 ، برگزاری همایش های پیاده روی و تورهای گردشگری ویژه سالمندان همچنین همایش پیاده روی دانش آموزان به منظور حمایت از سالمندان، توزیع بروشور با موضوع تغذیه در دوران سالمندی ،تقدیر از سالمندان و مسن ترین سالمند محله ، تقدیر از دبیران کانون سالمندان در محله ها، برگزاری جشن ویژه و بازدید از سرای سالمندان به همراه اهدای شاخه گل ، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعاتی چون سالمندان و سبک زندگی سالم ، پیشگیری از بیماری آلزایمر در سالمندان و ... در سراهای محله های منطقه و دیگر فضاها از جمله برنامه هایی است که در هفته گرامیداشت سالمندان به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما