دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۷۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه سه گفت: شهرداری منطقه برای تلطیف فضاهای شهری، طرح های متنوع نقاشی دیواری را با هدف تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بد منظر در بزرگراه ها و معابر محدوده اجرا کرد.

به گزارش شهربه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز گفت: نقاشی دیواری معابر شهری در بزرگراه شهید چمران، میدان مادر، درب دوم، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان شریعتی و خیابان ولیعصر(عج) به طول 8 هزار متر مربع اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در حاشیه معابر و بزرگراههای منطقه اجرایی شده است ابراز کرد: استفاه از تصاویر شهدا و افتخار آفرینان 8 سال دفاع مقدس، شخصیت های برجسته انقلاب و مناظر طبیعی شهری از جمله طرح های نقاشی دیواری در سطح منطقه است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 3 ابراز کرد: نقاشی دیواری در راستای آفرینش فضاهای زیبا و باشکوه در معابر و بزرگراه های محدوده و ایجاد محیطی شاداب برای شهروندان اجرا می شود.

به گفته وی عمده نقاشی دیواری در سطح منطقه با تکنیک اکرولیک و کاشی کاری ترکیبی انجام شده است.

وی زیباسازی منظر شهری و ایجاد آرامش بصری را از اهداف اجرای این طرح بر شمرد و گفت: بدنه بزرگراههای شمال تهران دارای پتانسیل های مناسبی برای اجرای طرح های زیباسازی همچون نقاشی دیواری و سرامیک کاری است که با توجه به تاکید مدیریت شهری به زیباسازی محیط شهری براساس برنامه های پیش بینی شده در سالجاری درحال اجرا است.

نظر شما