يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۵
کد خبر: ۶۸۰۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
بیش از 9 هزار شهروند منطقه 19 از ابتدای سال جاری در رابطه با حفظ محیط زیست آموزش دیدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی آموزش شهروندان برای حفظ محیط زیست را نوعی سرمایه گذاری برای نگهداشت شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به این موضوع آموزشهای لازم به شهروندان به شکل مستمر انجام می شود به طوریکه از ابتدای سال تاکنون 9 هزار و 830 نفر تحت آموزش قرار گرفته اند. 
به گفته وی در این آموزشها تلاش براین بوده تا موضوعاتی همچون اهمیت مبارزه با جانوران مضر شهری در سطح شهر، راههای کمتر آلوده کردن محیط زیست، راههای کاهش زباله و بازیافت پسماندها  وانواع آلودگی های زیست محیطی و روشهای استفاده بهینه انرژی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه های جلب مشارکت شهروندان در امر نگهداشت شهر و نیل به شهری پاک و زیبا ایجاد شود.
فتح الهی تصریح کرد: شوراياران محلات، مساجد، كودك و نوجوان، بانوان، اصناف و كسبه گروه هدف آموزشهای شهروندی هستند، ضمن اینکه 3هزار و 330 نفر نیز از ابتدای سال به شکل چهره به چهره و مراجعه حضوری به در منازل آموزش دیده اند.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه هایی نیز برای آموزش دانش آموزان در مدارس با هدف نهادینه کردن ارزش حفظ محیط زیست در سنین پایین تر تدارک دیده شده که طبق برنامه مدون در طول سال اجرا می شود.

 

نظر شما