دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۴
کد خبر: ۶۸۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
معاون ارتقای اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت: برای حفظ تناسب بدنی سالمندان و تحرک بدنی آنها با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای اولین مرکز حفظ تناسب بدنی سالمندان مهر ماه افتتاح شد.

به گزارش شهر مهدی امیری معاون ارتقای اداره کل سلامت شهرداری تهران در مورد اقدامات شهرداری تهران به مناسبت روز سالمند با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ سالمندان در بوستان جوانمردان 8 مهر ماه و تقدیر از سالمندان بالای 90 سال دیگر برنامه های هفته سالمند را برگزاری پیاده روی بزرگ سالمندان در منطقه یک از میدان اقدسیه تا پارک نیاوران جمعه 12 مهر ماه از 8 صبح خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین جمعه 12 مهر ماه در میعاد گاه نماز جمعه چهار پایگاه سلامت، دو پایگاه ویژه خواهران و دو پایگاه ویژه برداران برپا می شود که تست قند خون و مشاوره های سلامت را در اختیار نمازگزاران می گذارند.

امیری افزود:‌علاوه بر این در منطقه یک اولین مرکز حرکت، سلامت و نشاط الکتریکی (حسنی) ویژه سالمندان افتتاح می شود.این مرکز ویژه برای حفظ تناسب بدنی سالمندان و تحرک بدنی آنها با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای چهارشنبه 10 مهر ماه افتتاح می شود.

معاون ارتقای اداره کل سلامت شهرداری تهران همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان سالمند در منطقه 9 خبر داد و گفت: این مسابقات در غالب بازی های بومی و محلی برای سالمندان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: هماهنگ شده تا پنج شنبه 11 مهر ماه نیز دبیران کانون های سالمندان شهر تهران بنا بر تاکید دین اسلام به سالمندان با مراجع عظام دیدار کنند.


نظر شما