يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۸۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱
همزمان با برگزاری نخستین جشنواره «تاکسیران برتر»
نخستین جشنواره «تاکسیران برتر» با هدف اصلاح سبک زندگی شهروندان و ترویج اخلاق حرفه‌ای و ارتقا منزلت شغلی تاکسیرانان در 6 محور برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از برگزاری نخستین جشنواره «تاکسیران برتر» گفت: هدف از برگزاری این جشنواره مهندسی رفتار سازمانی تاکسیرانان و ایجاد انگیزه های رقابتی و ترویج اخلاق حرفه ای است.

مظفر با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت سازمان تاکسیرانی توسعه کیفی و نه کمی مدنظر است، تصریح کرد: برگزاری چنین جشنوراه هایی در راستای تامین همین مهم است که در 6 محور داوری می شود.

به گفته ی وی قانون مداری، مشتری مداری، رزق حلال، مسوولیت پذیری، امانت داری و ایثار و فداکاری محورهای اصلی جشنواره «تاکسیران برتر» است. همچنین در این جشنواره از پیشکسوتان ، خادمین قرآن و اهل بیت، برگزیدگان علمی – فرهنگی-ورزشی ، تاکسیرانان بانو و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکسیران قدردانی می شود. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اصلاح سبک زندگی تصریح کرد:  اصلاح سبک زندگی تاکسیرانان در حوزه فعالیت های حرفه ای و ارتقا سطح فرهنگ کار در حوزه حمل و نقل عمومی و ارتقا منزلت شغلی آنها از اهداف فرادستی این جشنواره محسوب می شود. 

وی همچنین از شکل گیری دبیرخانه  جشنواره در 26 شرکت خصوصی تاکسیرانی در مناطق 22 گانه شهرداری خبر داد و گفت: بر اساس سوابق وفعالیت های تاکسیرانان نسبت به ارزیابی و معرفی تاکسیرانان برتر در هر منطقه اقدام خواهد شد و سپس در هیات داوری مرکزی در هر رشته 3 نفر به عنوان تاکسیران برتر معرفی خواهد شد.

اختتامیه جشنواره 28 مهر همزمان با معرفی تاکسیرانان برگزیده در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می شود.

نظر شما