دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۸۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
حجت الله ايوبي گفت: اين مجمع دوشنبه هفته جاري با حضور هر دو طيف تشکيل خواهد شد ضمن اينکه تا به امروز استقبال بسيار خوبي براي برگزاري مجمع شده است.
به گزارش شهر، رئيس سازمان سينمايي گفت: بعداز جشنواره فيلم کودک اصفهان ميزبان خبرنگاران خواهم شد و گپ و گفتي با آن‌ها خواهم داشت.

ايوبي درباره تشکيل مجمع عمومي خانه سينما توضيح داد: اين مجمع دوشنبه هفته جاري با حضور هر دو طيف تشکيل خواهد شد ضمن اينکه تا به امروز استقبال بسيار خوبي براي برگزاري مجمع شده است.

وي درباره تشکيل خانه سالمندان هنرمندان نيز توضيح داد: هميشه آرزو داشتم چنين جايي تاسيس شود تا مشکلاتي که در طول اين سالها براي برخي هنرمندان بوجود آمده بود تا حدي مرتفع شود. در مورد تاسيس اسن خانه با عزت الله انتظامي صحبت کرده بودم اما به طور دقيق در جريان جزئيات آن نيستم او نظرش را درباره تاسيس موکول کرد به زماني که در جريان جزئياتش قرار گرفت.

رييس سازمان سينمايي گفت، شوراي اكران، تصميم گيرنده درباره اكران فيلم ها در سينماها است.

«حجت الله ايوبي» در گفت وگو با ايرنا درباره اينكه يكي از كارگردان هاي كشور كه در حال ساخت فيلمي با موضوع دفاع مقدس است، گفته فيلمش در جشنواره فجر به نمايش در مي آيد و در نوروز سال 93 نيز بر روي پرده هاي سينما خواهد رفت، و اينكه آيا از هم اكنون مشخص است كه چه فيلم هايي در چه تاريخي از سال آينده در سينماها نمايش داده مي شوند، توضيحاتي مطرح كرد.

رييس سازمان سينمايي با رد هرگونه تصميم گيري براي اكران نوروزي و يا روزهاي ديگر سال آينده تاكيد كرد: شوراي اكران سينماهاي كشور كه در آينده اعضاي آن مشخص خواهند شد، تصميم گيري درباره اكران فيلم ها را برعهده خواهند داشت.

ايوبي ادامه داد: صحبت هاي اين كارگردان را نشنيده ام اما شوراي اكران در جلسه اي با شوراي صنفي تصميم مي گيرند كه چه فيلم هايي در چه تاريخي در سينماها به نمايش در خواهند آمد.

ايوبي تصريح كرد، اگر اين فيلمساز گفته باشد كه براي اكران نوروزي، فيلمش آماده است، به اين معني است كه اين فيلم را براي اكران نوروزي به شوراي اكران معرفي خواهد كرد اما اگر چيزي غير از اين سخن باشد، صحبت هاي وي مورد تاييد نيست.
نظر شما