چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۲
کد خبر: ۶۸۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
برای اولین بار و با موافقت رییس و دبیر ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از خبرنگار پیشکسوت حوزه کتاب در مراسم پایانی این دوره هفته کتاب تجلیل می‌شود.
به گزارش شهر، سید مهدی جعفری با تأکید بر فعالیت ارزشمند خبرنگاران حوزه کتاب در عرصه نهادینه کردن  فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه، گفت: تنها دیدن خبرنگاران در طول یک هفته کافی نیست چرا که خبرنگاران کتاب طلایه داران و مروجان فرهنگ کتابخوانی در هر جامعه‌ای هستند و نقشی بسیار تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و بالابردن سطح مطالعه در جامعه ایفا می‌کنند.

مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  اظهار داشت: حقیقتا خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه کتاب، افراد زحمتکش و بی ادعایی هستند که امیدواریم با برگزاری همایش و مراسم هایی از این دست در جهت ارتقای منزلت اجتماعی این افراد گام های موثری برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کهولت سن در خبرنگاری نباید به معنی از کار افتادگی تلقی شود بلکه، دوران تکامل وپختگی است و زمان آموزش وتربیت جوانان در حوزه خبررسانی کتاب است. امیدوارم بتوانیم آنگونه که در شان این عزیزان است از آنها تکریم کنیم .

جعفری ادامه داد : در دوازهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه برتر از فعال‌ترین خبرنگار حوزه کتاب نیز تقدیر به عمل خواهیم آورد.

وی گفت:  انتخاب فعال‌ترین خبرنگار حوزه کتاب با ارزیابی فعالیت خبرنگاران در ایام برگزاری این دوره از هفته کتاب در امر اطلاع رسانی اخبار هفته کتاب خواهد بود.

مدیر روابط عمومی بیست و یکمین دوره هفته کتاب در پایان خاطر نشان کرد: سال‌های گذشته در جشنواره کتاب و رسانه برتر فعال‌ترین رسانه مورد تقدیر قرار می‌گرفت که امسال به پیشنهاد داوران جشنواره و تایید ستاد برگزاری از فعال ترین خبرنگاران حوزه کتاب تقدیر به عمل خواهد آمد .
نظر شما