شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۸۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
با رویکرد اخلاق و فرهنگ کسب و کار؛
چهارمین کنفرانس مدیریت فروش با رویکرد اخلاق و فرهنگ کسب و کار، ترویج شیوه‌های مطلوب و توصیه‌شده داد وستد و تاکید بر اخلاقیات و رهنمودهای دینی و اخلاقی در حوزه معاملات و کسب و فروش، 18 مهر ماه به همت فرهنگسرای کار و شرکت ایده پردازان کسب و کار برگزار می‌شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار ، این کنفرانس شامل دو بخش دانشی-بینشی و میزگرد تخصصی است که در بخش دانشی-بینشی با حضور کارشناسان و متخصصان، مباحث مرتبط با اهداف و محورهای کنفرانس مطرح و بررسی خواهد شد. یکی از ویژگی­­های چهارمین دوره کنفرانس مدیریت فروش، برگزاری میزگرد تخصصی است که در آن انواع کانال­های توزیع و میزان اثربخشی آن­ها در صنایع مختلف، به بحث گذاشته می‌شود.

در ادامه کنفرانس با برگزاری جشنواره تجلیل از چهره­های ماندگار و جوانان برتر حوزه توزیع، از بزرگان و پیشکسوتان موفق در زمینه توزیع و جوانان برتر این حوزه تجلیل و تقدیر خواهد شد.

در این جشنواره، بر اساس معیارهای تعیین شده، مدارک و مستندات دریافتی، در کمیته ارزیابی متشکل از کارشناسان و متخصصان انجمن صنعت پخش، فروشگاه­های زنجیره­ای و هایپرمارکت­ها، شرکت­های بزرگ تولید کننده در صنایع مختلف، صاحب نظران فروش الکترونیکی و ارائه دهندگان شعبات و نمایندگی­ها مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب می­شود.

فرزاد قاسم‌زاده رییس فرهنگسرای کار درباره این رویداد گفت: این دوره کنفرانس بر روش­های ارائه کالاها و خدمات از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان تمرکز خواهد داشت و در آن تلاش می‌شود تا با بهره­گیری از  دانش و تجربیات استادان علمی و  فعالان عرصه فروش، انواع کانال‌های توزیع شامل هایپرمارکت­ها، فروشگاه­های زنجیره­ای، شرکت‌های پخش (پخش مویرگی)، عمده‌فروشی، فروش الکترونیکی، شعبات و نمایندگی­ها در صنایع مختلف بررسی شود.

وی افزود: به پشتوانه تجربیات سه دوره پیشین کنفرانس­های مدیریت فروش، هدف ما «شناخت و تحلیل وضعیت فعلی بازار و پیش‌بینی وضعیت آینده آن و کانال­های نوین توزیع، به همراه ارائه روش­های خلاق و نوآورانه به منظور مدیریت اثربخش فروش» است.

رییس فرهنگسرای کار ابراز امیدواری کرد تا در این کنفرانس فضای مناسبی برای ارتقاء اطلاعات و دانش، برقراری ارتباطات و تبادل تجارب کاری استادان، مدیران و کارشناسان در راستای رشد فضای کسب و کار داخلی با تمرکز بر تولیدات داخلی و نحوه ارائه اثربخش آن­ها در بازارهای مختلف به وجود آید.

چهارمین کنفرانس مدیریت فروش، 18 مهرماه از ساعت 9 تا 17 در فرهنگسرای اندیشه به نشانی: خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره66029060 تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ سرا به نشانی Kar.Farhangsara.ir مراجعه نمایند .
نظر شما