به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار ، این کنفرانس شامل دو بخش دانشی-بینشی و میزگرد تخصصی است که در بخش دانشی-بینشی با حضور کارشناسان و متخصصان، مباحث مرتبط با اهداف و محورهای کنفرانس مطرح و بررسی خواهد شد. یکی از ویژگیهای چهارمین دوره کنفرانس مدیریت فروش، برگزاری میزگرد تخصصی است که در آن انواع کانالهای توزیع و میزان اثربخشی آنها در صنایع مختلف، به بحث گذاشته میشود.
در ادامه کنفرانس با برگزاری جشنواره تجلیل از چهرههای ماندگار و جوانان برتر حوزه توزیع، از بزرگان و پیشکسوتان موفق در زمینه توزیع و جوانان برتر این حوزه تجلیل و تقدیر خواهد شد.
در این جشنواره، بر اساس معیارهای تعیین شده، مدارک و مستندات دریافتی، در کمیته ارزیابی متشکل از کارشناسان و متخصصان انجمن صنعت پخش، فروشگاههای زنجیرهای و هایپرمارکتها، شرکتهای بزرگ تولید کننده در صنایع مختلف، صاحب نظران فروش الکترونیکی و ارائه دهندگان شعبات و نمایندگیها مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب میشود.
فرزاد قاسمزاده رییس فرهنگسرای کار درباره این رویداد گفت: این دوره کنفرانس بر روشهای ارائه کالاها و خدمات از تولیدکنندگان به مصرفکنندگان تمرکز خواهد داشت و در آن تلاش میشود تا با بهرهگیری از دانش و تجربیات استادان علمی و فعالان عرصه فروش، انواع کانالهای توزیع شامل هایپرمارکتها، فروشگاههای زنجیرهای، شرکتهای پخش (پخش مویرگی)، عمدهفروشی، فروش الکترونیکی، شعبات و نمایندگیها در صنایع مختلف بررسی شود.
وی افزود: به پشتوانه تجربیات سه دوره پیشین کنفرانسهای مدیریت فروش، هدف ما «شناخت و تحلیل وضعیت فعلی بازار و پیشبینی وضعیت آینده آن و کانالهای نوین توزیع، به همراه ارائه روشهای خلاق و نوآورانه به منظور مدیریت اثربخش فروش» است.
رییس فرهنگسرای کار ابراز امیدواری کرد تا در این کنفرانس فضای مناسبی برای ارتقاء اطلاعات و دانش، برقراری ارتباطات و تبادل تجارب کاری استادان، مدیران و کارشناسان در راستای رشد فضای کسب و کار داخلی با تمرکز بر تولیدات داخلی و نحوه ارائه اثربخش آنها در بازارهای مختلف به وجود آید.
چهارمین کنفرانس مدیریت فروش، 18 مهرماه از ساعت 9 تا 17 در فرهنگسرای اندیشه به نشانی: خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار میشود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره66029060 تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ سرا به نشانی Kar.Farhangsara.ir مراجعه نمایند .