دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۸۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
مجموعه تفریحی گردشگری درياچه شهدای خلیج فارس، همزمان با فرا رسيدن روز جهاني كودك، میزبان جشنواره و نمايشگاه «بهترين ها براي غنچه هاي شهر» است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 22، اداره امور بانوان منطقه، این نمایشگاه را با هدف ارتقای آگاهی های عمومی والدین از نیازهای فرزندانشان، ایجاد روحیه شادی و نشاط همچنین فراهم ساختن فرصت آموزشهای مورد نیاز برای کودکان، آشنایی با استانداردهای حوزه کودک و اطلاع رسانی از وضعیت کل توانایی و ظرفیت موجود منطقه در زمینه گروه سنی زیر 4 سال در ضلع غربي دریاچه شهدای خلیج فارس برپا کرده است.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 در این باره گفت: « این جشنواره و نمایشگاه از 16 تا 19 مهر ماه از ساعت 16 تا 22 پذیرای شهروندان بویژه خردسالان است. بخش نمایشگاهی "بهترینها برای غنچه های شهر" با بابرپايي 30 غرفه شامل روانشناسي كودك ، ورزش وكودك ، آموزش تكنيك هاي برگزاری جشن تولد كودكان به مادران ، نشست هاي تخصصي همچنین فروش اسباب بازي و البسه كودك، كتاب و غذاي كودك ، گريم و ... فعالیت می کند. »

وی افزود: « در بخش علمی آموزشی، برپایی نشستهای تخصصی با موضوعاتی چون شهر، کودک، بازی و سرگرمی، شهر ، کودک، فرهنگ و هنر، شهر، کودک، خانواده و تربیت اسلامی همچنین شهر، کودک، بهداشت و سلامتی برای بازدیدکنندگان و با حضور آنان مدنظر قرار گرفته است. اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همچون تئاتر و موسیقی و نمایش کودکانه، برپایی نشستهای تخصصی در غرفه ها، برگزاری استیج های کودک و توزیع محصولات ویژه برای اهدا به کودکان بازدید کننده از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه و جشنواره است.»

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما