دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۷
کد خبر: ۶۸۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
29 مسجد موجود در پهنه ی شمال غرب پایتخت همزمان با فرا رسیدن روز عرفه و روز نیایش، شاهد میزبان برگزاری دعای روز عرفه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « ضرورت ایجاد فضای معنوی در محله ها با برپایی مراسم مذهبی همچنین لزوم ارتقای سطح معنویت در شهروندان با بهره گیری از مضامین دینی از جمله اهداف و رویکردهایی است که مورد اهتمام ویژه مدیریت شهری بخصوص در سالهای اخیر بوده است. برگزاری مراسم دعای روز نیایش، روز عرفه نیز از جمله این برنامه هاست که سعی می شود با شور و حال خاصی در مساجد منطقه برگزار شود. »

وی در ادامه تصریح کرد: « امسال تمامی 29 مسجد موجود در محله های 9 گانه منطقه، محل قرائت دعای روحبخش غرفه خواهد بود. مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد جامع المهدی (عج) واقع در ناحیه یک، مسجد 14 معصوم (ع) در ناحیه 2، مسجد امام حسین (ع) واقع در ناحیه 3 و مسجد پیامبر اعظم (ص) در ناحیه 4 از جمله مساجد بزرگ منطقه 22 هستند که همزمان با سه شنبه 23 مهر ماه و روز عرفه، از ساعت 14:30 بعد از ظهر، میزبان برگزاری مراسم این روز و قرائت دعای روحبخش عرفه خواهند بود. »

گفتنی است قرائت دعای عرفه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید باقری طی مراسمی ویژه در مقبره الشهدای گمنام واقع در ضلع شمالی این شهرک (بوستان ایثار) برگزار خواهد شد.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما