دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۳
کد خبر: ۶۸۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه 7 با تشریح ویژه برنامه های روز عید سعید قربان گفت: ویژه برنامه دعای عرفه به مناسبت عید قربان در سطح مساجد منطقه برپا و علاوه بر مداحی، مولودی خوانی و سخنرانی از شهروندان پذیرایی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، هادی حسین زاده با اشاره به برگزاری این مراسم در تاریخ بیست و سوم مهر ماه، یادآور شد:به منظور هرچه بهتر و پربار برگزار شدن این مراسم سامانه نشاط در بوستان های محلات سطح منطقه برپا می شود.

 

به گفته رئیس اداره فرهنگی، مراسم عید قربان در بوستان سپیدار خیابان شیخ صفی چهارراه شیخان، سرای محله خواجه نظام شرقی، مسجد نوریان خیابان شریعیت نرسیده به خیابان پلیس، مسجد علی ابن ابیطالب (ع)، مسجد الرضا (ع) خیابان عربعلی میدان نیلوفر، بوستان شهدای جوان، میدان هفت تیر، مسجد الجواد (ع) برگزار می شود.

  

حسین زاده با اشاره به برگزاری مسابقات نقاشی و  فرهنگی در منطقه، تصریح کرد: این مسابقات از تاریخ 23 تا 27 مهرماه با محوریت عید سعید غدیر در سرای محله شارق غربی و مدرسه ابتدایی پیدایش برگزار می شود و به برگزیدگان جوایزی اهداء خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: مراسم پرفیض قرائت دعای توسل در سرای محله خواجه نظام شرقی در تاریخ بیست و هفتم مهر، شب شعر ( حافظ خوانی با موضوع غدیر ) در سرای محله شارق شرقی در تاریخ بیست و هشتم مهر ماه برگزار می شود. همچنین سامانه نشاط، مسابقه نقاشی و خوشنویسی و مسابقه طناب کشی در سرای محله نظام آباد در تاریخ بیست و نهم مهر ماه از دیگر برنامه هایی است که در منطقه 7 اجرا می شود.

نظر شما