يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۸۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کارگردان فیلم ـ«به خاطر پونه» اعلام کرد انتظار دارد این فیلم فروش یک میلیاردی داشته باشد.
به گزارش شهر، پرس هاتف علیمردانی کارگردان فیلم سینمایی «به خاطر پونه» که در سینما های کشور با استقبال مخاطبا مواجه شده است  گفت:خدا را شکر فیلم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و من از این بابت خیلی خوشحال هستم.تمام نقدهایی هم که درباره این فیلم تا تا الان نوشته شده است مثبت بوده است و منتقدان هم از این فیلم راضی بودند.

 
علیمردانی ادامه داد:انتظار دارم که فیلم در تهران و شهرستانها مجموعا به فروش یک میلیارد برسد و تا الان هم هر روز فروش صعودی داشته است.

 علیمردانی در ادامه خبر داد:فیلمبرداری «مردن به وقت شهریور» بسیار با نظم به انتها رسید و تدوین آن همزمان شروع شده است.این اولین تجربه من با حمید فرخ نژاد بود. او بسیار پخته و حرفه ای رفتار می کرد و من از کار کردن با فرخ نژاد بسیار راضی هستم . درباره هانیه توسلی هم باید بگوییم این تجربه دوم همکاری ما بود و او مثل همیشه پر انرژی و پر نشاط در صحنه حضور پیدا می کرد.

 
داستان این فیلم اجتماعی و درباره دو جوان کنکوری است که فقط چند ماه برای کنکور و حضور در دانشگاه وقت دارند و این یک موقیت ویژه را رقم می زند. نام فیلم براساس کتابی از سیدعلی صالحی با عنوان «عاشق شدن در دی‌ماه مردن به وقت شهریور» است که در سال ۷۵ به چاپ رسید.
| سینما پرس |
نظر شما