سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۶۹۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
رئیس سازمان محیط زیست از پیگیری کاهش آلودگی تهران در عالی‌ترین سطح خبر داد.
به گزارش شهر، معصومه ابتکار - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاهش آلودگی شهر تهران، در عالی‌ترین سطح مورد توجه ماست، گفت: هفته آینده با حضور وزرای مربوطه و همچنین شهرداری تهران و دیگر مسئولان مربوطه جلسه‌ای در ارتباط با آلودگی تهران و تلاش برای کاهش آن برگزار خواهیم کرد.
 
هفته آینده با حضور وزرای مربوطه و همچنین شهرداری تهران و دیگر مسئولان مربوطه جلسه‌ای در ارتباط با آلودگی تهران و تلاش برای کاهش آن برگزار خواهیم کرد
 
ابتکار همچنین با بیان اینکه 7 شهر ایران به عنوان شهرهای آلوده محسوب می‌شوند، گفت: برنامه‌هایی برای کاهش آلودگی این شهرها داریم.
 
وی افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌هایی برای کاهش آلودگی این شهرها وجود داشت که متاسفانه همه برنامه‌ها متوقف شده بود و ما در تلاش هستیم که این برنامه‌ها را دنبال کنیم.
 
وی همچنین به نقش و مشارکت مردم در راستای کاهش آلودگی اشاره کرد و بر اهمیت استفاده شهروندان از حمل‌ونقل‌های عمومی به منظور کاهش آلودگی تاکید کرد.
 
ابتکار همچنین به اهمیت حفظ تنوع زیستی در سطح کشور نیز تاکید کرد و در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت یوزپلنگ آسیایی در کشور نیز گفت: پیگیر وضعیت یوزپلنگ آسیایی هستیم.
 
وی گفت:‌سیاست‌گذاری‌های مربوطه در بخش حیات وحش و تنوع زیستی را دنبال می‌کنیم.
منبع: ایسنا
نظر شما