شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۹۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
جرج کلونی بازیگر و فیلم‌ساز ۵۲ ساله سینما، زمان اکران عمومی فیلم تازه‌اش «مقبره‌های انسان» را تغییر داد. شرکت سونی تهیه‌کننده این فیلم است.
به گزارش شهر، این درام اکشن و ماجراجویانه ضد جنگ در حال حاضر برای نمیاش عمومی در فصل بهار سال 2014 آماده می‌شود.

پیش از این، قرار بود «مقبره‌های انسان» برای هیجدم دسامبر سال جاری به روی پرده سینماها برود، تا شانس شرکت در رقابت‌های اسکاری را داشته باشد.

به این ترتیب، فیلم جدید جرج کلونی نمی‌تواند در رقابت‌های اسکار امسال حضور پیدا کند و باید تا یک سال دیگر صبر کند و خود را به رقابت‌های سال آینده برساند.

مسئولان شرکت سونی گفته‌اند تغییر زمان نمایش عمومی این درام اکشن به درخواست خود جرج کلونی صورت گرفته ،تا او بتواند سر فرصت بر روی جلوه‌های تصویری فیلم کار کند.

این بازیگر هفته قبل گفته بود قصد دارد مقداری کار بر روی جلوه‌های تصویری فیلم تازه‌اش کار کند، تا صحنه‌های اکشن و ماجراجویانه بهتر و زیباتری به تماشاگران ارائه کند.

 


جرج کلونی در کنار بازی در نقش اصلی این فیلم، امر کارگردانی آن را نیز به عهده داشته است. او فیلم‌نامه آن را به صورت مشترک با گرانت هسلو نوشته است.

مت دیمون، کیت پلانشت ،جان گودمن، بیل موری و ژان دوجاردین در نقش های مختلف «مقبره‌های انسان» بازی کرده‌اند.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، خط اصلی قصه فیلم در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و درباره سرقت آثار کمیاب و با ارزش هنری است.

در دل قصه فیلم ، گروهی از کارشناسان بین‌المللی امور هنری مامورت پیدا می‌کنند تعدادی از آثار با ارزش هنری را (که از سوی عوامل ارتش هیتلری ربوده شده) از چنگ ماموران گشتاپو خارج کرده و به منطقه‌ای امن ببرند.

منتقدان سینمایی از این فیلم به عنوان یکی از کارهای با ارزش صنعت سینما در سال جدید اسم می‌برند و تحلیل‌گران اقتصادی سینما هم پیش‌بینی فروش بالایی برای آن می‌کنند.

«مقبره‌های انسان» چهارمین فیلم سینمایی جرج کلونی در مقام کارگردان است و گفته می‌شود وی را نامزد دریافت جوایز اسکار خواهد کرد.

این فیلم با هزینه تولید 50 میلیون دلاری تهیه شده است و بازیگران نقش‌های اصلی آن ،به صورت گروهی در سکانس‌های مختلف آن حضور و بازی دارند.
نظر شما