شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۹۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
شرکت توسعه رفاه شهر از برنامه های این شرکت در جهت شناسایی اماکن مورد نظر برای بازسازی و تجهیز و راه اندازی آن ها به عنوان رستوران و سالن های همایش برای ارائه خدمات به اشخاص تحت پوشش خود خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه رفاه شهر، محمدرضا نیازیان مدیرعامل این شرکت در تشریح برنامه های این شرکت گفت: از اهداف اصلی شرکت توسعه رفاه شهر ارائه خدمات مناسب و مطلوب رفاهی خصوصاً به شهرداری ها و کارکنان شاغل در شهرداری ها ، سودآوری و حفظ منافع سهامداران می باشد.

وی در ادامه از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران که با سرمایه های خرد کارکنان شهرداری تشکیل و به عنوان تنها سهامدار این شرکت محسوب می شود یاد کرد و افزود سودآوری حاصل از فعالیت های شرکت توسعه رفاه شهر تماماً و به طور کلی در حساب های صندوق ذخیره منعکس می گردد که با این حساب سود ناشی از خدمات این شرکت نیز متعلق به کارکنان شهرداری که سهامدار صندوق ذخیره می باشند، خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه رفاه شهر در ادامه تشریح فعالیت های این شرکت، به خدمات قابل ارائه به کارکنان شهرداری در رستوران جمشیدیه که جزو مجموعه رستوران های تحت پوشش شرکت توسعه رفاه شهر است اشاره کرد و گفت: شرکت توسعه رفاه شهر با بازسازی و تجهیز و راه اندازی رستوران جمشیدیه که در پارک جمشیدیه تهران واقع است، آماده فروش و واگذاری کارت های تخفیف به شرکت ها و سازمان های شهرداری برای کارکنان ایشان و پذیرایی بسیار مطلوب از آنان به همراه خانواده هایشان است.

وی از افزایش تمایل همکاری سازمان ها و شرکت های شهرداری با این شرکت خبر داد و گفت: علاوه بر کیفیت بالا و خدمات ما، انعکاس سود عملیات های این شرکت به سهامداران صندوق ذخیره شهرداری که همان کارکنان شهرداری تهران محسوب می شوند از جمله دلایل این تمایل به همکاری به شمار می آید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
سید احمد مکتب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
1
بسیار عالی است و موفق باشند.
نظر شما