دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۹۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
رییس فرهنگسرای اشراق برپایی جشنواره‌هایی چون عسل و انار در این فرهنگسرا را بهانه‌ای برای دور هم جمع‌ شدن خانواده‌ها دانست.
حامد سلیمانی رییس فرهنگسرای اشراق در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره برپایی جشنواره عسل گفت: انار و عسل و گلاب تنها بهانه‌ای است برای این که خانواده‌ها در فرهنگسرای اشراق دور هم جمع شوند و در کنار هم باشند. 

وی اظهار داشت: به دلیل همزمانی روز خانواده و فصل زیبای پاییز، تصمیم گرفتیم این جشنواره را با محوریت عسل برگزار کنیم و امیدواریم شهروندان و مخاطبان عزیز به همان اندازه که در سال‌های گذشته از برپایی جشنواره «انار، یاقوت بهشت» راضی بودند، از این جشنواره نیز رضایت داشته باشند.

رییس فرهنگسرای اشراق افزود: پاییز 93 نیز با هفتمین جشنواره انار در خدمت شهروندان تهرانی خواهیم بود و جشنواره عسل را نیز به‌نحوی برنامه‌ریزی می‌کنیم که تداخلی با جشنواره انار نداشته باشد؛‌ به این ترتیب که جشنواره عسل را شهرویر ماه 93 پس از برداشت محصول کندوداران و جشنواره انار را اواخر مهر یا اوایل آبان برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان از جشنواره عسل گفت: گمان می‌کنم مردم در سال‌های گذشته به فرهنگسرای اشراق اعتماد کرده‌اند، به همین دلیل هر جشنواره‌ای که در این منطقه برگزار شده، با استقبال گرمی از جانب مخاطبان مواجه شده است.


جشنواره غذا؛ اسفند 92
وی همچنین با اشاره به این‌که جشنواره عسل تا 10 آبان ادامه دارد و تمدید نخواهد شد، از برگزاری جشنواره غذا و آشپزی در فرهنگسرای اشراق در اواخر سال 92 و همزمان با نزدیک شدن به سال نو خبر داد. 

جشنواره عسل از روز چهارم آبان‌، همزمان با روز ملی خانواده و با شعار «زندگی شیرین می‌شود» در فرهنگسرای اشراق آغاز شده است و تا دهم آبان‌ ادامه دارد.

مطالب مرتبط
نظر شما