دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۶۹۵۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
همراه با یادمان مرشد ترابی انجام می شود؛
مراسم رونمایی از مجموعه 25 جلدی شاهنامه برای کودکان با قلم محمدرضا یوسفی به همراه یادمان مرشد ترابی روز شنبه 11 آبان در کتابخانه شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید رضا موسوی رئیس فرهنگسرای ولا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری فرهنگسرای ولا و انتشارات خانه ادبیات از ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه داستان های شاهنامه با بازآفرینی محمدرضا یوسفی شامل 100 جلد کتاب است که با زبانی ساده برای کودکان و نوجوانان منتشر خواهد شد. در این مراسم پس از رونمایی از 25 جلد این مجموعه، نشست نقد و بررسی کتاب به همراه مراسم نقالی و شاهنامه خوانی برگزار خواهد شد.
محمدرضا یوسفی کاندیدای دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن در سال 2000 میلادی است و نزدیک به 200 عنوان کتاب تألیف کرده است. همچنین مرشد ولی الله ترابی نقال، داستان نویس و طومارنویس پیشکسوت ایرانی بود که 12 مرداد ماه سال جاری به دلیل بیماری سرطان در سن 77 سالگی درگذشت.
علاقه مندان برای شرکت در این رونمایی می توانند به کتابخانه شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد، جنب پارک مهران مراجعه کنند.
نظر شما