يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۸
کد خبر: ۶۹۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر تهران از ارایه لایحه دستورالعمل تعیین شاخص ها ، ابزار ها و اهرم های کاهنده زیست محیطی شهر به شورای اسلامی شهر تهران خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ، رضا قدیمی با بیان این که  این لایحه در خصوص تعیین ابزارها و اهرم های اقتصادی مشوش و بازدارنده در بحث انتقال مشاغل مزاحم است تصریح کرد : لایحه دستورالعمل تعیین شاخص ها ، ابزار ها و اهرم های کاهنده مشکلات زیست محیطی شهر تهران با حضور مشاورین شورای اسلامی شهر تهران ، معاونت معماری وشهرسازی ، معاونت مالی واداری شهرداری تهران  و سازمان محیط زیست در نشستی مورد بررسی قرار گرفته و قرار است جهت تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شود.

قدیمی ضمن اشاره به مهلت 20 روزه تکمیل و ارائه این لایحه به شورای اسلامی شهر تهران گفت : این لایحه باید ظرف 20 روز تکمیل و جهت تصویب ، تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شود و دراین مدت زمان باید جلسات متعدد را با حضور نمایندگان نهادهای مسئول برگزار نماییم تا ابهامات هرچه سریعتر رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین واحدهای مزاحم و آلاینده ای که برای کنترل فعالیت هایشان هیچ راه حلی وجود ندارد یا اقدام به رفع این آلایندگی نمی کنند مشمول اقدامات سلبی یا بازدارنده می شوند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به جزئیات این امور و نحوه اعطای تشویق و انجام امور بازدارنده و سلبی در جلسات آینده با اعضا مشخص می شود.
نظر شما