دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۹۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
اولویت 8گانه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان
وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه‌ نشست مشترک با روسای فدراسیون‌ها از هشت اولویت اصلی خود در وزارتخانه خبر داد.
به گزارش شهر سید نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه‌ نشست مشترک با روسای فدراسیون‌ها گفت: هشت راهبرد اصلیف در اولویت کار بنده در زمینه ورزش و جوانان قرار دارد.

وی با بیان این که با توجه به آمارها تنها هشت درصد مردم درگیر ورزش همگانی هستند و این موضوع نگران‌کننده است، افزود: ورزش همگانی، ساختار سازمانی، منابع سازمانی، مسائل اخلاقی و ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در حوزه‌ی ورزش جزو اولویت‌های حوزه ورزش است، با توجه به برنامه‌ی پنجم توسعه، ورزش همگانی در کشور قدری مغفول واقع شده است.  هم‌چنین دو راهبرد اصلی نیز در حوزه‌ی جوانان دارم .

سجادی در ادامه با تشکر از اعتماد رییس‌جمهوری گفت: بار دیگر از حسن اعتماد رییس‌جمهور برای معرفی من به عنوان گزینه‌ی پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید تشکر می‌کنم و امیدوارم با توجه به سیاست‌ها و خط مشی مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای جامعه‌ی ورزش و جوانان مفید باشم. 

 نصرالله سجادی  امروز و فردا  (14 و 15 آبان) در مجلس به منظور دیدار با اعضای فراکسیون‌ها و هیات رئیسه حضور می یابد. وی  قرار است دیدارها و رایزنی‌هایی  برای گرفتن رای اعتماد  با مجلسیان داشته باشد.

سجادی روز یکشنبه از طرف دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد. پیش از این مسعود سلطانی‌فر و سیدرضا صالحی امیری به مجلس معرفی شده بودند اما هیچ یک از آنها موفق به گرفتن رای اعتماد نشدند.

قرار است رای‌گیری نمایندگان مجلس به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان یکشنبه آینده انجام شود.
نظر شما