شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۹۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
در ششمین جشنواره ترافیک و رسانه صورت گرفت؛
ششمین جشنواره ترافیک و رسانه با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شهر، در ششمین جشنواره ترافیک و رسانه برگزیده بخش ویژه گالیا توانگر معرفی شد و در بخش تیتر اصغر اصغری از همشهری مسافر، مریم خدیوی از روزنامه خراسان و حمیدرضا ابراهیم زاده از خبرگزاری میراث فرهنگی حائز رتبه سوم شد.

بر اساس این گزارش برگزیدگان رسانه های دیداری نیز معرفی شدند که در این میان حمید خواجه نژاد از باشگاه خبرنگاران به عنوان نفر اول، سارا کیسه‌چی از شبکه خبر به عنوان نفر دوم و سمیه زرچینی از باشگاه خبرنگاران و همین طور صبا سلمان زاده از شبکه دو به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

در بخش رسانه های شنیداری صدیقه کریمی و فریدون ارکانی از رادیو سلامت و زهرا علیمردانی از رادیو تهران به ترتیب حائز رتبه اول، دوم و سوم شدند.

در بخش یادداشت و سرمقاله کامران فرجی از روزنامه اطلاعات،‌ فرشید اسحاقی از روزنامه قانون و محسن امین از روزنامه مسافر به همراه پوریا بیدار از همشهری محله به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش مقاله، تحریر، نقد و تفسیر بهزاد دارابی از روزنامه اطلاعات، اصغر اصغری از همشهری مسافر و مهسا تاج از ماهنامه ایران خودرو عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش گفتگو سید محمد فخار از روزنامه همشهری به عنوان نفر اول، بهروز آرمان از روزنامه فرهیختگان به عنوان نفر دوم و مجید غمخوار از خبرگزاری مهر به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

برگزیدگان گزارش های خبری به ترتیب اول تا سوم عبارتند از بهروز آرمان از روزنامه فرهیختگان، جواد حاتمی از روزنامه خراسان و فرشید اسحاقی از روزنامه قانون.

در بخش گزارش های تحلیلی مریم خدیوی از روزنامه خراسان نفر اول، زهرا سلیمانی از همشهری مسافر نفر دوم و مهناز خجسته نیا از روزنامه قدس نفر سوم شدند.

در بخش عکس نیز احمد فیاض از روزنامه قدس، حسین ساکی از باشگاه خبرنگاران و علی اشرف خانلری از روزنامه اطلاعات به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

بنابراین گزارش در ششمین جشنواره ترافیک و رسانه از خبرنگار سایت خبری تحلیلی شهر نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.
نظر شما