يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۰
کد خبر: ۶۹۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
نگارخانه لاله به منظور بسترسازی و معرفی آخرین تجربیات هنری و تحولات هنر معاصر در متن جامعه هنری آکادمیک کشور، نمایشگاهی از آثار استادان و دانشجویان دانشگاه هنر سمنان برگزار می‌کند.
به گزارش شهر،  این نمایشگاه به ارایه 30 اثر نقاشی از هنرمندانی همچون: معصومه مظفری، محمد خلیلی، سیروس آقاخانی، ایمان افسریان، مهرداد پورنظرعلی، علی پیروز احمدی، غلام رضا سماوی، مسلم خضری، عباس نسل شاملو، امین باقری، امیرحسین اسماعیلی، اعظم جعفری، فرنوش جندقیان، گلناز شیخ علیان، جلال طاهریان، محمد صفاجو، محسن جلیلی، مهری طاهری فرد، منیر یحیایی، نرگس کیلیچ، صادق همتی، سارا تقدسی، سید عادل هاشمی، شایسته فخری، شیدا عرب یزدی، فرزاد کشتکار، فروغ طلایی منش و هایده افضلی می پردازد.

از ویژگی‌های بارز نمایشگاه حاضر  تبادل تجربه هنری بین هنرمندان جوان و استادان هنرمند است که در فرصتی مشترک و همسان بیان های ذهنی خود را از فضای جامعه معاصر ارایه می‌کنند.

دانشجویان حاضر در این نمایشگاه ورودی سال 1388 بوده و سال آخر دانشگاه را می گذرانند و این نمایشگاه قرار است هر سال یکبار و به صورت سالانه دانشگاه هنر سمنان برگزار شود و استعدادهای هنری پیشروی نقاشی را به جامعه هنری حرفه ای کشور معرفی کند.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 17 آبان 1392 از ساعت 16 تا 20 با حضور هنرمندان، استادان و علاقه مندان برگزار خواهد شد و نمایشگاه تا 28 آبان ماه در روزهای غیر تعطیل از ساعت 10 تا 19 برای بازدید دایر خواهد بود.
نظر شما