شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۹۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
"ژوزف روج" دبیر کل سازمان شهرها ی متحد وحکومت های محلی طی نامه ای خطاب به دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران ، انتخاب وی به عنوان نایب رییس این سازمان تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، روچ در این نامه با دعوت از دکتر محمد باقر قالیباف برای شرکت در اجلاس نیویورک آورده است : اجازه دهید در این فرصت که به من می دهید تبریکات صمیمانه خودم را برای انتخاب شما به عنوان نایب رییس اعلام نمایم . ما در انتظار کار نزدیک با شما برای تقویت مدیریت سازمان جهانی هستیم.

هیات رئیسه سازمان شهرها ی متحد وحکومت های محلی شامل یک رئیس و پنج نفر به عنوان کمک رئیس و یا ریاست مشترک (Co-president) است که هم اکنون ریاست آن را قدیر توپاش ، شهردار استانبول بر عهده دارد و پنج نفر نیز وی را در ریاست جلسات کمک می کنند ؛ از دیگر سو این هیات رئیسه 9 نفر نائب رئیس (vice-president) دارد که یکی از این نواب رئیس دکتر محمد باقر قالیباف ، شهردار تهران است و ایشان همزمان ریاست بخش منطقه آسیای غربی و خاور میانه این سازمان را نیز بر عهده دارد.

متن نامه ترجمه ژوزف روج به شرح زیر است:

بارسلون : 21 اکتبر 2013 سازمان شهرها ی متحد وحکومت های متحد

آقای محمد باقر قالیباف
رِیییس سازمان شهر های متحد و حکومت های محلی – غرب آسیا و خاورمیانه
شهردار تهران
نایب رییس UCLG

رونوشت: محمت دومان
دبیر کل UCLG-MEWA

موضوع : تبریکات و تقویم

من مایلم عمیق ترین تبریکات و قدردانی خودم را از طرف اعضای سازمان UCLG برای وظایف شما که در سازمان جهانی انجام خواهید داد ابراز نمایم.

رهبری و راهنمایی شما در اجرای برنامه کاری که شورای جهانی در رباط به تصویب رسانده است اساسی است. ما دوره ی زمانی ویژه ای را پیش رو داریم.

به پیوست، شما تقویم مهمتیرین رویدادهای سال آتی را مشاهده می نمایید. قطعا این لیست جامعی نیست و آن به طور منظم به روز خواهد شد.

ما خوشحال خواهیم شد اگر به ما اطلاع دهید که کدام برنامه را می توانید در لیست برنامه های کاری آتی خود بگنجانید.

هم چنین باعث قدردانی است که مناسب ترین زمان ممکن حضورتان را در رویداد نیویورک که در 13 سپتامبر 2013 برگزار خواهد شد، به ما اعلام نمایید.

من، و تمامی اعضای گروه در دبیرخانه ی جهانی ، در مورد هر موضوعی که شما تمایل به بحث و یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید ، سریعا در خدمت شما هستیم.

اجازه دهید در این فرصت که به من می دهید تبریکات صمیمانه خودم را برای انتخاب شما به عنوان نایب رییس اعلام نمایم. ما در انتظار کار نزدیک با شما برای تقویت مدیریت سازمان جهانی هستیم و برنامه کاری بین المللی شهرها و مناطق را ارسال خواهیم نمود.

ژوزف روج
دبیر کل

نظر شما