شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۹۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
کانون فرهنگی ادبی" شهریاران" در خانه فرهنگ دکتر عظیمی افتتاح می شود
به گزارش شهر، این کانون با محوریت ادبی و فرهنگی در حوزه و انجمنهای مختلف و با فعالیتهای وسیع در شعر و ترانه، و در دیگر حوزه های فرهنگی همچون کلاسهای آموزشی سینما، موسیقی، نویسندگی، گرافیک، گویندگی،خبرنگاری، عکاسی و..شروع به کارخواهد کرد.

این کانون کنار فعالیتهای آموزشی خود از دوشنبه 20 آبان ماه، هر دو هفته یکبار راس ساعت 17 انجمنی برای شعر و ترانه خوانی تحت عنوان "اتاق شعر و ترانه" با حضور مطرح ترین شاعران و ترانه سرایان معاصر تدارک دیده است که شرکت و شعرخوانی در این جلسه برای عموم آزاد و رایگان است. 

بر این اساس کلاسهای ترم پاییز "کانون شهریاران" به این ترتیب است:کلاسهای آموزشی شعر و ترانه : سیدحسین متولیان ؛ شعر و ترانه (بانوان): مهشاد عرب ؛ آموزش نویسندگی و داستان نویسی: مهدیه عرب ؛ نقد فیلم در حوزه روانشناسی: کتایون دانشوریان ، طراحی و تکنیک نقاشی: ثریا تاجیک ، آموزش تکنیک رنگ آمیزی مجسمه: هانیه سادات کاشانچی .
علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به خانه فرهنگ دکتر عظیمی واقع در: خ شریعتی، نرسیده به میدان قدس، روبه روی مترو تجریش، کوچه مهنا 1 مراجعه کنند (تلفن: 22724336) و یا با ایمیل کانون فرهنگی ادبی شهریـاران (k.shahriyaran@gmail.com) تماس حاصل کنند. 
نظر شما