يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۵
کد خبر: ۷۰۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
مدير اداره تربيت بدني شهرداری منطقه 7 با اعلام اینکه این منطقه میزبان کلاس داوری بسکتبال پهنه شمال شرق تهران است گفت: این دوره ها به منظور ارتقاء سطح علمي و عملي ورزشكاران برگزار مي شود.

به گزارش شهربه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمد حیدری هدف از برگزاري اين كلاس را ارتقاء سطح علمي ورزشكاران و مربيان بسكتبال و افزايش مهارتهاي آنان در زمينه داوري و بروز رساني دانش مربيان در اين رشته اعلام کرد و تصریح کرد:  اين كلاس در سطح درجه 3 است كه کلاس آموزشهاي تئوري در تاريخ 24  آبان به مدت سه روز در سراي محله خواجه نظام شرقي برگزار مي شود. همچنین كلاس هاي عملي اين دوره به مدت 3 روز از تاريخ 27 آبان ماه در مجموعه ورزشي ساعي زير نظر مدرس فدراسيون برگزار مي شود.

به گفته حیدری، شركت كنندگان بعد از موفقيت در امتحان تئوري، جدول نويسي و داوري موفق به اخذ گواهينامه داوري از سوي فدراسيون بسكتبال مي شوند.

 مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 7 در ادامه با تقدیر از عملكرد كشتي گيران منطقه در رقابتهاي كشتي المپياد شمال شرق تهران یادآور شد: ورزشكاران اين منطقه با حضور در مسابقات كشتي المپياد شمال شرق تهران توانستند 22 سهميه شركت در دور نهايي مسابقات را كسب کنند.

وي ادامه داد: كشتي گيران منطقه 7 در 4 رده سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با ديگر شركت كنندگان از مناطق یک، 3، 4 ، 6 و 8 به رقابت پرداختند.   

 

نظر شما