يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۰۲۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
تو درخت لیمو من درخت سپیده‌دم، در آب‌ها دری باز شد، خودکشی دسته‌جمعی نهنگ‌ها، تیترهای درشت سیاه‌ترند از مجموعه شعرهای تازه‌ منتشر شده در نشر مروارید است.
به گزارش شهر، نشر مروارید به تازگی 6 کتاب در حوزه‌های مختلف منتشر و روانه‌ بازار کرده است. همچنین بخش دیگری از کتاب‌های این نشر زیر چاپ بوده و به زودی به بازار می‌آیند. 

کتاب‌های تازه منتشر شده‌ انتشارات مروارید عبارتند از «تو درخت لیمو من درخت سپیده‌دم» مجموعه شعری از الهام اسلامی، «در آب‌ها دری باز شد» مجموعه شعری از غلامرضا بروسان، «خودکشی دسته‌جمعی نهنگ‌ها» شعری بلند از مجید تیموری، «تیترهای درشت سیاه‌ترند» مجموعه شعری از علیرضا عباسی، «ته دره» مجموعه داستانی از هرتا مولر با ترجمه‌ی مهرداد وثوق و «یاردوی زمستانی» رمانی از امانوئل کارر با ترجمه‌ی منیره اکبرپوران.


کتاب‌های زیر چاپ این انتشارات نیز شامل «بیگانه می‌خندد» مجموعه شعری از سارا محمدی اردهالی، «کسی به در کوبید» مجموعه شعری از شهاب مقربین، «نگران نباش! همه‌چیز درست خواهد شد» مجموعه شعری از سیدعلی صالحی، «مفیستو، داستان یک پیشرفت شغلی» رمانی از کلاسمان با ترجمه‌ی فرزانه شجاعی آزاد، «بچه برفی» رمانی از اِیوُوین آیوِی با ترجمه‌ی سید مصطفی رضیئی و «داستان‌های نیویورکر: برگزیده داستان‌های مجله‌ی نیویورکر در سال ۲۰۱۲» با آثاری از ناباکوف، فیتز جرالد، مک‌گوئن، روبرتو بولانو، جورج ساندرز و دیگران با ترجمه‌ی بهار اکبریان است.
نظر شما