دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۰۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 تهران از برپایی مراسم سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) در خانه های تسنیم این منطقه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، معصومه پورنظری به فعالیت ویژه کانون های بانوان عاشورایی و مبلغان در ایام محرم و صفر اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام دهه اول ماه محرم مراسم سوگواری و قرائت زیارت عاشورا در تمامی خانه های تسنیم 22 سرای محله منطقه 20 با حضور بانوان این منطقه برگزار شد.
پورنظری به حضور 500 نفر از بانوان محله های منطقه 20 در همایش بانوان عاشورایی نیز اشاره کرد و افزود: برپایی جلسه های پرسش و پاسخ مذهبی، همایش های امر به معروف و نهی از منکر، سخنرانی مذهبی، نمایشگاه عکس، شب شعر عاشورایی و... از دیگر برنامه های اجتماع محور است که با محوریت سراهای محله و به منظور جلب مشارکت بانوان و به ویژه دختران جوان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه بانوان بهترین گزینه برای ترویج فرهنگ عاشورایی در خانواده ها هستند اظهار داشت: در حال حاضر خانه های تسنیم منطقه بیست ،3 هزار نفر عضو دارد که در قالب 9 کانون بانوان عاشورایی، حیاباوران، مبلغان، دختران هنرمند، ایثارگران، قرآن پژوهان، همیاران محبت، نخبه و دختران در محله های این منطقه فعالیت می کنند.

نظر شما