دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۷۰۳۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
براساس مصوبه امروز کمیته کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی از درب منازل اجرا می‌شود.
به گزارش شهر،‌ جلسه کمیته کاهش آلودگی هوای استان تهران امروز، به ریاست هاشمی استاندار تهران و با حضور نمایندگان شهرداری، پلیس راهور تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل استانداری برگزار شد.

پیگیری مصوبات جلسه قبلی این کمیته و بررسی وضعیت و اخذ تصمیمات لازم برای روزهای آینده دستور کار جلسه امروز بود.

در نهایت در این جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

* طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی از درب منازل اجرا می‌شود؛ شهرداری تنها مخالف اجرای این طرح بود. استاندار تهران پیشنهاد داد یک درجه از محدودیت ترددی کاهش پیدا کند اما این پیشنهاد باید در شورای عالی ترافیک تصویب شود. بنابراین تا تأیید این پیشنهاد، طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

استاندار تهران گفت: در ملاقات امروز با وزیر کشور از وی می‌خواهم جلسه شورای عالی ترافیک از هرچه زودتر تشکیل شود.

* سایر مصوبات جلسه قبلی این کمیته نیز براساس تصمیم امروز کمیته، ملغی اعلام شد تا در صورت بحرانی‌شدن وضعیت آلودگی هوای تهران، مجددا جلسه‌ای تشکیل و برای آن تصمیم‌گیری شود.

* همچنین فروش روزانه و هفتگی آرم‌های ترافیک تا زمان تشکیل جلسه شورای عالی ترافیک ممنوع اعلام شد.


کنترل ورودیهای محدوده قبلی زوج و فرد  تشدید می‌شود

سردار حسین رحیمی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا لازم الاجرا است و در جلسه امروز تصمیم گرفته شد طرح زوج و فرد از درب منازل تا اطلاع ثانوی اجرا شود پلیس از فردا این طرح را در سراسر پایتخت اجرا و کنترل ورودیهای محدوده قبلی زوج و فرد را نیز تشدید می کند.

وی ادامه داد: 20 تیم در هر منطقه پایتخت وظیفه کنترل زوج و فرد را بر عهده دارند و از ساعت 6 صبح تا 19 در خیابانهای اصلی حاضرند و با خودروهای متخلف برخورد می کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران در هفته گذشته یکصد تیم معاونت عملیات راهور و 80 تیم پلیس بزرگراه وظیفه کنترل را برعهده داشتند. خوشبختانه همشهریان همکاری خوبی را با پلیس داشتند و میزان اعمال قانون نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری یافته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۲
انتشار یافته: ۱
غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
0
بچه هاى کوچک را باىد فردا تو خونه تنها بذارىم برىم سر کار چون چند نفر براى بعنوان کمىته اضطرار نمىفهمن اگه والدىن مىتونستن بچه را خونه نگهدارن نمىذاشتن مهد کودک
نظر شما