دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۵
کد خبر: ۷۰۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
انفجار شدید در یک مجتمع مسکونی علاوه بر تخریب صد درصدی تعدادی از واحدها به تمامی درها و پنجره‌های این مجتمع و یک خودروی سواری خسارات وارد کرد.
به گزارش شهر، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در تشریح جزئیات وقوع این حادثه گفت: وقوع یک مورد انفجار شدید در مجتمع مسکونی به آدرس جاده ورامین، شهرک یاسینی در ساعت 21:7 شب‌گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی عوامل ایستگاه 86 را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک مجتمع مسکونی پنج طبقه 20 واحدی بود ادامه‌داد: انفجار شدید در طبقه پنجم این ساختمان رخ داد و شدت آن به حدی بود که دو واحد مسکونی به طور صد در صد تخریب شده و به تعدادی دیگر از وحداهای اطراف نیز خسارات جدی وارد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه‌کرد: تمامی درها و پنجره‌های واحدهای این مجتمع مسکونی شکسته شده و به یک دستگاه خودروی سواری نیز آسیب جدی وارد شده است.

ملکی با اشاره به حادثه‌دیدن سه تن شامل دو زن و یک مرد در جریان این حادثه افزود: آتش‌نشانان این افراد را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی با یبان اینکه در این حادثه آتش‌سوزی رخ نداد و تنها انفجار شدید بود گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل آن را برای بررسی علت حادثه به کارشناسان سازمان‌ آتش‌نشانی تحویل دادند.

به گفته وی یکی از احتمالاتی وقوع انفجار در این مجتمع مسکونی این است که روزگذشته اولین روز اتصال گازشهری در این ساختمان بوده ممکن است نشت گاز علت وقوع آن باشد.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 23:14 به عملیات خود خاتمه دادند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: حوادث ، انفجار
نظر شما