يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۱
کد خبر: ۷۰۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۳
مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران (1888) خبر داد:
84 درصد خواسته‌هاي شهروندان تهراني از مجموعه مديريت شهري در آذر ماه سال جاري توسط مبادي ذيربط مورد رسيدگي کيفي قرار گرفته است.
به گزارش شهر به نقل از مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران 1888، بر اساس آمار و اطلاعات اين مرکز، 84 درصد از پيام هاي دريافت شده توسط اين مرکز در آذر ماه سال جاري مورد رسيدگي کيفي قرار گرفته و کار رسيدگي به ديگر پيام هاي دريافتي نيز در دستور کار اين مرکز قرار دارد. بر اساس اين آمار، از مجموع 34 هزار و 801 تماس برقرار شده با اين مرکز در اين مدت، 6 هزار و 238 پيام به ثبت رسيده که 79 درصد آن به گلايه مندي، 9 درصد به پيشنهاد و 12 درصد به تقدير شهروندان از برنامه ها و عملکرد شهرداري تهران اختصاص يافته است. بنابراين آمار، تاخير و کمبود وسايل نقليه عمومي، نحوه برخورد رانندگان و نحوه نظارت بر عملکرد پيمانکاران موضوع بيشترين گلايه مندي شهروندان بوده است. توسعه خطوط حمل و نقل عمومي و محدوديت هاي ترافيکي نيز مهمترين پيشنهادهاي ارائه شده توسط شهروندان به اين مرکز در آذر ماه بوده است. هم چنين شهروندان تهراني در اين مدت از وظيفه شناسي کارکنان شهرداري، جلب رضايت ارباب رجوع و احساس مسئوليت کارکنان تقدير کرده اند. بر اساس اين گزارش در ماه گذشته بيشترين درخواست شهروندان از منطقه 4، شرکت واحد اتوبوسراني، معاونت حمل و نقل و ترافيک و سازمان نظارت بر تاکسيراني بوده است.
نظر شما