دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۰۴۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
دیدار با یک نویسنده در کتابخانه پندار
کتابخانه پندار با هدف آشنایی دانش آموزان با نویسندگان مطرح معاصر و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان ، نشست " دیدار با یک نویسنده " رابرای دبستانی ها برگزار می کند.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، برنامه دیدار با یک نویسنده با حضور مهری ماهوتی ، شاعر و نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود و طی آن دانش آموزان از نزدیک با این نویسنده دیدار و گفتگو می کنند.
مهری ماهوتی متولد 1340 است . اولین قصه کودکانه او در کیهان بچه ها چاپ شد و اولین کتابش نیز به نام " مثل خورشید " بود که در سال 1372 توسط حوزه هنری منتشر شد.
ماهوتی با شعر و قصه در زمینه فانتزی ، دینی و اخلاقی برای کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از 140 اثر از او به چاپ رسیده است.
مهمترین جوایزی که او دریافت کرده برای کتاب های " مهمان بابا " و " قایم موشک بازی" بوده است و در اولین جشنواره مطبوعات برای قصه های زینب مقام اول را کسب کرد. 
از آثار او با مفهوم ایثار در دفاع مقدس می توان از " مهمان بابا " ، " آقا تریلی " و " کلوچه و مورچه " نام برد . شعر " روز پدر " در " فارسی بخوانیم " پایه سوم  نیز از سروده های مهری ماهوتی است .
برنامه " دیدار با یک نویسنده " به همت کتابخانه پندار در روز یک شنبه سوم آذرماه از ساعت 10 صبح در دبستان دخترانه " بهار پروانه ها " منطقه 22 برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  44729091  تماس بگیرند.

نظر شما