يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۸
کد خبر: ۷۰۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
حمید فرخ‌نژاد و آزاده شمس جلوی دوربین «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حامد امرایی رفتند.
به گزارش شهر، حامد امرایی کارگردان فیلم «ما همه گناهکاریم» درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: ما اکنون در شمال کشور و در جاده 3000 تنکابن در حال ضبط سکانس‌های مربوط هستیم و تاکنون حدود 30 درصد از فیلمبرداری را پیش برده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون خانم آزاده شمس به جمع بازیگران «ما همه گناهکاریم» اضافه شدند و در کنار آقای فرخ‌نژاد که یکی از دو بازیگر اصلی فیلم هستند، جلوی دوربین رفته‌اند. ما فعلا 10 جلسه دیگر در لوکیشن‌های مربوط به شمال کشور کار داریم و پس از آن باید به تهران برویم تا سکانس‌های مربوط به آن قسمت را در 14 یا 15 جلسه فیلمبرداری کنیم.


کارگردان «ما همه گناهکاریم» درباره اضافه شدن بازیگران جدید به این فیلم اظهار کرد: ساختار فیلمنامه «ما همه گناهکاریم» به گونه‌ای است که باید از بازیگران مکمل و تک‌سکانس و دو، سه سکانس زیادی استفاده کنیم که به مرور در طول فیلمبرداری به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

به گفته امرایی، «ما همه گناهکاریم» داستان خانواده‌ای است که در مقطعی دچار بحران شده و زندگی آن‌ها از هم می‌پاشد. در این شرایط پدر خانواده مجبور می‌شود به سفری برود که در طول آن با اتفاقاتی روبرو می‌شود.

این فیلم که به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و با بازی حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی به عنوان بازیگران اصلی ساخته می‌شود، تمی اجتماعی با رگه‌های دینی و معناگرا دارد.
منبع: ایسنا
نظر شما