يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۲
کد خبر: ۷۰۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
مدیر عامل شرکت ساماندهی خبر داد:
مدیر عامل شرکت ساماندهی از توافق با مجمع امور صنفی تولیدی جهت انتقال صنوف مشمول انتقال به چهاردانگه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر ، مهندس رضا قدیمی با اعلام این مطلب گفت :طی نشست مشترکی که با رییس مجمع امور صنفی تولیدی وروسای اتحادیه 10 صنف در تهران داشتیم مقررشد تا جهت انتقال این صنوف برنامه ریزی های مشخصی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به ساخت مجتمع های صنفی –خدماتی جهت استقرار این صنوف اظهارداشت :بررسی مطالعاتی وکارشناسی بر روی زمین چهاردانگه انجام شده واعضای اتحادیه نیز بازدیدهای خودرا از زمین مذکور انجام داده اند ومقررشده است تا اتحادیه های فوق میزان وتعداد واحدهای کارگاهی ،تجاری ونمایشگاهی خود را در زمین مذکور اعلام نمایند تا متناسب با در خواست آنها تصمیم گیریهای لازم در زمان احداث واحدها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد :مسولان اتحادیه صنف کفش ماشینی ودست دوز ،لیتوگرافی ،صحافی ،صندلی سازان خودرو ،کشبافان ، سراجان ،صباغ وگلسازان وایمنی وکلاه آتش نشانی پیرامون انتقال از نقاط مرکزی شهر تهران با شرکت ساماندهی به توافق رسیدند ومقرر شد تا زمینی در چهاردانگه جهت ساخت مجتمع های صنفی وخدماتی در نظر گرفته شود.

قدیمی خاطرنشان کرد :در راستای ساماندهی صنایع ومشاغل شهر تهران در قالب شهرکهای صنفی وخدماتی شرکت ساماندهی حمایتهای لازم را از صنوف تهران  به عمل می آورد تا شاهد افزایش رفاه شهروندان برای زندگی سالمتر در سطح شهرتهران باشیم..
نظر شما