دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۰۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
علاقمندان به کتاب و کتابخوانی تا نهم آذر ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه های شهرداری در منطقه 22 از تسهیلات ویژه ثبت نام برخوردار شوند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، این طرح همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به مطالعه برگزار شده است و علا قمندان و به ویژه جوانان و نوجوانان می توانند از تسهیلات ویژه ثبت نام یکساله در کتابخانه ها استفاده کنند.

بر اساس این گزارش تا تاریخ نهم آذر کلیه افراد زیر 18 سال به صورت  رایگان و افراد بالای 18 سال با 50% تخفیف به عضویت عادی یا ویژه کتابخانه های تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه  22 درمی آیند.

این گزارش می افزاید : هم چنین فرهنگسرای کتاب در منطقه 22 با مشارکت کلیه کتابخانه ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه ، در زیبادشت بالا جنب میوه و تره بار و فروشگاه زنجیره ای شهروند از 3 تا 7 آذر هر روز از ساعت 10 تا 18 با برنامه ها و غرفه های متنوع میزبان عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

شهروندان علاقمند می توانند برای ثبت نام رایگان یا با تخفیف ویژه تا نهم آذرماه جاری علاوه بر فرهنگسرای کتاب ، هم چنین هر روز از ساعت 8 تا 18 به مراکز زیر مراجعه نمایند:

- کتابخانه شهر- انتهای بزرگراه رسالت غرب، سه راه دهکده المپیک، بوستان باغ نو، فرهنگسرای تهران ، شماره تماس:44137060
-  کتابخانه شیخ مفید - دهکده المپیک ، شهرک گلستان، بلوارکاج، سروستان 11 ، پلاک 6 ، خانه فرهنگ امیرکبیر ، شماره تماس :44728018
- کتابخانه پندار - میدان امیرکبیر، انتهای بلوارامیرکبیر، پشت دبیرستان دخترانه هداوند ، کوچه افراء ، شماره تماس:44729091
- کتابخانه پرتو - میدان امیرکبیر، شهرک گلستان، بلوار گلها، بالاتر از میدان اتریش، پارک نسترن، ، شماره تماس:44759495
-  کتابخانه سیدالشهدا(ع) - بزرگراه تهران کرج ، شهرک دانشگاه شریف ، شماره تماس : 44990772
 

نظر شما