يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۷۰۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
در بازدید مسجد جامعی از پهنه جنوب تهران مطرح شد؛
رئیس شورای اسلامی شهر تهران روز جمعه 1 آذر با حضور در منطقه 16، از سطح منطقه بازدید و روند فعالیت ها در این منطقه را بررسی کرد.
به گزارش شهر، مسجد جامعی صبح دیروز 1 آذر ماه 92 در بازدید از بافت های فرسوده منطقه 16 گفت: با توجه به تجربه همکاری جوانان این منطقه با جوانان پیشین در مشارکت زمین های خود برای نوسازی، وظیفه شهرداری این است که با ایجاد مراوده ای مناسب، یک نوع شرایط برای سرمایه گذاری فراهم آورد.

وی سپس منطقه 16 را منطقه با استعداد، نامید و افزود: این منطقه علی رغم کمبود امکانات و سطح پایین توقعات، مردمی با استعداد به خصوص در محله نازی آباد دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس در خصوص دلیل توسعه و پرورش استعداد ها در این منطقه عنوان کرد: با احداث ریل آهن ایجاد کارخانه های شیشه سازی، دخانیات و روغن نباتی، طبقه کارگر صنعتی شکل گرفت و سپس نسل دوم به دانش و‌ مدد شهری دست یافتند.

مسجد جامعی در ادامه در خصوص ورزشگاه مرغوب کار گفت: وجود ورزشگاه ها‌یی همچون ورزشگاه مرغوب کار نیاز به توجه داشته تا اهالی محل هم بتوانند با پیشکسوتان از این ورزشگاه استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در بازدید از پروژه احسان وصال گفت: با توجه به پیشینه 10 ساله این موسسه به منظور ایجاد جمع آوری و اسکان آموزشی و احیای پیگیری و درمان بیماری و اعتبار به کمک تلاش خود جوشان افراد علاقمند در ناحیه 4 این منطقه به وجود آمده که این موسسات نیاز به گسترش و تقویت دارد.

مسجد جامعی در خصوص اینکه شرایط افرادی که بعد از 6 ماه از این موسسه بیرون می روند چگونه می شود، عنوان کرد: شرایط بازگشت کودکان فراری  و ایجاد و با توجه به آموزش های صورت گرفته امکانات شغلی آنان نیز فراهم خواهد شد و در مجموع این موسسه بعد از 6 ماه هم از آن ها پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است،‌بازدید از سطح منطقه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه 16 و جمعی از مسئولین و خبرنگاران صورت گرفت که در آن از مقبره شهدای گمنام بهمن، تالار شهید آوینی، بوستان های 17 شهریور و 22 بهمن و همچنین از کتابخانه های فرهنگسرای بهمن بازدید و از خانواده های معزز‌ شهیدان تقدیر و تشکر شد. 

بازدید رییس شورا از کمپ استقلال
همچنین احمد مسجد‌جامعی و سیدمحسن اسدی، شهردار منطقه 16 به دعوت مجموعه ورزشی مرغوبکار در این مجموعه حضور پیدا کرده‌ و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازدید کردند.

به گفته امیر رفیعی، مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار، مسجدجامعی قول مساعد داد تا با همراهی شهرداری منطقه 16 همکاری‌های لازم جهت بازسازی این مجموعه ورزشی صورت گیرد. همچنین اعلام شد شورای شهر و شهرداری تهران همکاری لازم را جهت ساخت فیلم زنده‌یاد ناصر حجازی داشته و یکی از حامیان مالی ساخت فیلم خواهند بود.

حمید استیلی و بهنام ابوالقاسم‌پور، رئیس شورای شهر تهران را در این بازدید همراهی کردند.

علی فتح‌الله‌زاده درباره حضور رئیس شورای شهر تهران و شهردار منطقه 16 در مجموعه ورزشی مرغوبکار گفت: به خاطر توجه ویژه‌ای که این عزیزان به تیم‌های پایه‌ و مهیا کردن امکانات لازم در این زمینه دارند، تشکر می‌کنم. به دلیل بیماری یکی از بستگان مجبور شدم به شهرستان سفر کنم. به خاطر همین از این دوستان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در مرغوبکار در کنارشان باشم. ایشان همیشه در کمک به قشر عظیم جوان پیشقدم بودند و ان‌شاءالله حتماً به محض بازگشت به تهران خدمت ایشان خواهم رفت.
برچسب ها: مسجد جامعی ، منطقه 16
نظر شما