يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۷۰۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه کارگاهی و تولیدی در پامنار مقارن ظهر امروز آتش‌نشانان 5 ایستگاه را به محل حادثه کشاند.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با اطلاع از رخداد این حادثه در ساعت 12 امروز آتش‌نشانان ایستگاه‌های 1، 4، 3، 91 و گروه امداد و نجات یک به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه در پامنار، بالاتر از کوچه مروی اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه بود که آتش سوزی از زیرزمین آن شروع شد و لحظاتی بعد به تمامی سه طبقه ساختمان سرایت کرد، به طوری که دود و آتش زیادی از کل ساختمان بیرون می زد. 

در زیرزمین این ساختمان مقداری ضایعات چوب وجود داشت که با آتش گرفتن آن، آتش سوزی به سرعت به طبقات فوقانی که دو کارگاه تولید طلق، چاپ سیلک و انبار کمربند بود گسترش پیدا کرد.

این گزارش حاکیست، آتش‌نشانان جریان گاز و برق ساختمان را قطع کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی و چندین رشته لوله آبدهی شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند. 

در پی بروز این آتش سوزی تعدادی از کارگران در طبقات فوقانی این ساختمان سه طبقه گرفتار شدند و می خواستند برای فرار از دود و آتش از پنجره ها خود را به پائین ساختمان پرت کنند که آتش نشانان موفق شدند 5 نفر از این افراد را نجات داده و به خارج از ساختمان انتقال دهند.

درجریان این حادثه دو نفردیگراز افراد داخل ساختمان دچار آسیب دیدگی شدند که با کمک نیروهای آتش نشانی از محل آتش سوزی خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

یکی از آتش نشانان در حین عملیات خاموش کردن آتش از ناحیه دست دچار جراحت شد که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

هم اکنون این آتش سوزی توسط آتش نشانان کاملا کنترل شده و نیروها با استفاده از دستگاه هواکش قوی سرگرم تخلیه دود از ساختمان هستند.

کارشناسان آتش نشانی با حضور در محل حادثه سرگرم بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند.
نظر شما