يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۰۷۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
بازیگران نمایش «مده‌آ» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی با اضافه شدن پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی تکمیل شد.
به گزارش شهر، میلاد نیک‌آبادی، در حالِ حاضر مشغول تمرین‌های نمایش «مده‌آ» جهت شرکت در جشنواره تئاتر فجر است که در این نمایش پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی نقش‌های اصلی را به عهده دارند، به گفته نیک‌آبادی این نمایش حدود 50 روز است که تمرین می‌شود و تمرین‌های آن تا زمان بازبینی به صورت مداوم ادامه دارد.

نیک‌آبادی تصریح کرد: این نمایش تجربه‌‌ای جدید، سخت و منحصر به فرد است، ما هر روز چندین ساعت را به طور نفس‌گیر تمرین می‌کنیم و دائم در پی کشف زاوایای مختلف کاراکترها و اجرا هستیم، متن نمایش با روند تمرین‌ها مدام تغییر می‌کند و در حالِ حاضر به مراحل خوب و قابل تاملی رسیده‌ایم. از آنجا که کار کردن با هم نسلان خودم  علاقه شخصی من بوده و هست در کنار پانته‌آ پناهی‌ها و مهدی صباغی بازیگران دیگری که از دانشجویان این رشته هستند حضور دارند، جواد پولادی، سایه کبیری، مریم گرجی، ندا عقیقی، درنا رهنمایی، زهرا مولایی، نیلوشکا شایانی، هانیه راد و سونیا نبی‌دریانی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

سیما بنیادی، نویسنده، رضا گوران، مشاور کارگردان، نورالدین حیدری‌ماهر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و مدیرتولید، فریاد رحمانی، مدیر صحنه، مریم جلالیان، منشی صحنه و... میلاد نیک آبادی را در اجرای این نمایش همراهی می‌کنند.
منبع: تسنیم
نظر شما