شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۰۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
دیدار دکتر محمدباقر قالیباف با خانواده شهیدان بیات سرمدی صبح امروز در دفتر شهردار تهران برگزار شد و در جریان این دیدار دکتر قالیباف با اهدای لوح یادبودی، از خانواده این سه شهید دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
به گزارش شهر در این دیدار که با حضور پدر و برادر سه شهید محمود، منصور و غلامرضا بیات سرمدی برگزار شد، خانواده شهیدان سرمدی به بیان خاطراتی از نحوه شهادت فرزندان خود پرداختند.
شهردار تهران نیز در این دیدار ضمن استماع مشکلات و درخواست های این خانواده شهید، دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به این مشکلات صادر کرد.

در پایان این دیدار دکتر قالیباف با اهدای تقدیر نامه و لوح یادبودی به پدر شهیدان بیات سرمدی، از این خانواده سه شهید دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:« شما خانواده های معزز شهدا با وجود غم سنگین شهادت فرزندان عزیزتان، لوای عزت، مقاومت و پیروزی را در سراسر گیتی برافراشتید، لذا به پاس صبر و صلابت شما، در مقابل عظمتتان سر تعظیم فرود می آوریم و با افتخار اعلام می کنیم که تا پیروزی نهایی و رهایی همه ملت های مظلوم و دربند جهان، راه شهیدانمان را ادامه خواهیم داد.

بر اساس این گزارش خانواده شهیدان بیات سرمدی سه فرزند خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند؛ شهید محمود بیات سرمدی نخستین شهید این خانواده بود که در سن 25 سالگی در عملیات بیت المقدس 2 در کردستان به شهادت رسید. پس از آن شهید منصور بیات سرمدی در سن 17 سالگی در عملیات رمضان به مقام والای شهادت نائل شد و شهید غلامرضا بیات سرمدی نیز در حالی که تنها هفت روز تا چهارده سالگی وی باقی مانده بود، در عملیات کربلای هشت در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
برچسب ها: قالیباف ، شهیدان
نظر شما