چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۳
کد خبر: ۷۰۸۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
باشگاه فيلم فرهنگ سراي انقلاب اسلامي درچهل و پنجمين نشست خود به نمايش و نقد فيلم سينمايي «تنهاي تنهاي تنها» خواهد پرداخت.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، در اين برنامه که سه شنبه پنجم آذر در سینما فلسطین با حضور احسان عبدي پور، نویسنده و كارگردان فیلم برگزار می شود، حبيب احمدزاده و نيما حسني نسب به نقد و بررسی آن می پردازند و سعيد قطبي زاده مجری-کارشناس نشست باشگاه فیلم فرهنگ سرا خواهد بود.
نشست چهل و پنجم باشگاه فیلم از ساعت  16:30 سه شنبه پنجم آذر با نمایش فیلم کار خود را آغاز می کند و در ساعت 18:30 به نقد و بررسی اثری که پدیده جشنواره فجر لقب گرفت، می پردازد.
«تنهای تنهای تنها» که در حضور خود در سی و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر با دریافت 11 جایزه در بخش تجلی اراده ملی از جمله تندیس ویژه فرهنگ سرای انقلاب اسلامی، رکوردار دریافت جایزه در این بخش بود. همچنین این فیلم سینمایی توانست در بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان سه پروانه زرین بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر کودک و نوجوان را از آن خود كرده و نامزد دريافت پروانه زرين بهترين فيلمنامه شود.
این فیلم که از نظر بسیاری از منتقدان و بینندگان به عنوان «پدیده» این جشنواره  و حتی سال سینمای ایران لقب گرفته بود، با ساختاری جذاب، گرم و تماشایی روایتی دلپذیر از دوستی یک نوجوان بوشهری و یک نوجوان روسی ارائه می کند. دوستی پاک و صادقانه رنجرو و اولگ به قدری در مقاطع مختلف دستخوش مذاکرات هسته ای اجلاس 1+5 قرار می گیرد که پسرک بوشهری بالاخره تصمیم می گیرد دست به کار بزرگ و عجیبی بزند.
علاقمندان، براي عضويت در باشگاه فيلم فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، دريافت بليت و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره 55408657 تماس بگيرند. سينما فلسطين در میدان فلسطین، خیابان طالقانی نبش خیابان سبا واقع شده است.

نظر شما